Evo IX puoltaa kiihdyttäessä

akr42

Arska
Liittynyt
16 Toukokuu 2008
Sijainti
Oulu
Nyt kun on päässyt talvikeleillä ajeleen niin ilmeni omituinen ongelma vetopuolella. Auto pyrkii kääntyy poikittain aina samaan suuntaan vasen kylki edelle. Tämä ilmenee etenki ykkös ja kakkos vaihteella. Isommilla vaihteella kiihtyvyys ja veto tuntus olevan suoraa. Renkaat on ok ja ilmanpaineet joten sen puolesta ei pitäs olla ongelmaa.

Pitää käyttää Veholla kun on takuu vielä voimassa, mutta onko jollakin ilmenny sattumalta samaa ongelmaa ?
 
Vs: Evo IX puoltaa kiihdyttäessä

OT: Mutta tarkastappa allekirjoituksesi. -97 tuskin on enää takuu voimassa. ;)
 
Vs: Evo IX puoltaa kiihdyttäessä

korjattu..kiitos kun huomautit.
niin lähinnä mietin että voisko viallinen iskari tai joku väljä pusla aiheuttaa niin pahaa vetelyä vai onko vika jossain lukossa.
 
Vs: Evo IX puoltaa kiihdyttäessä

Vaikuttais lukko vialta. Jokin anturi lukee tietoa hivenen väärin tai sitten paine puolella jokin linjoista saanut kipeää.

Vaikuttaako eri ohjelma vetelyyn mitenkään ?
Eli onko mitään eroa Tarmac tai Snow asetusten välillä ?
 
Vs: Evo IX puoltaa kiihdyttäessä

En huomannu eroa eri asetusten välillä. Ongelma ei ole niin paha jos vetää vaan kaasu pohjassa täysillä mutta sitten kun löysää kaasua niin auto heittää hieman linkkuun. Pitää testailla vielä enemmän. Mutta tosiaan aina kuskin puoli menee edelle, kumma homma.
 
Vs: Evo IX puoltaa kiihdyttäessä


jaa en löytänyt muuta topikkia.
mutta kuitenkin kyseessä evo 8 ja puoltaa reilusti oikealle en tiiä mistä hitosta johtuu. Ei ole välystä missään ja oon käyttänyt kulmien säädöissä.
veto päällä tuplaantuu puolto. jarrut ei laahaa, ja 2 pyöränlaakeria oon vaihtanut. ::) ::)
voiskohan johtua siitä jos ois ilmaa ayc järjestelmässä?
 
Vs: Evo IX puoltaa kiihdyttäessä

hs sanoi
jaa en löytänyt muuta topikkia.
mutta kuitenkin kyseessä evo 8 ja puoltaa reilusti oikealle en tiiä mistä hitosta johtuu. Ei ole välystä missään ja oon käyttänyt kulmien säädöissä.
veto päällä tuplaantuu puolto. jarrut ei laahaa, ja 2 pyöränlaakeria oon vaihtanut. ::) ::)
voiskohan johtua siitä jos ois ilmaa ayc järjestelmässä?
etu alatukivarren taemmat puslat väljät kuiteki senverran. (bumerangin muotoinen tukivarsi). Itselläni menossa just samat vaihtoon kun täristää rajumman kiihdytyksen jälkeen myös vähän kunnes tasaantuu.
 
Vs: Evo IX puoltaa kiihdyttäessä

Harri K sanoi
etu alatukivarren taemmat puslat väljät kuiteki senverran. (bumerangin muotoinen tukivarsi). Itselläni menossa just samat vaihtoon kun täristää rajumman kiihdytyksen jälkeen myös vähän kunnes tasaantuu.


loytyhän sieltä näköjään väljää ku sai nosturille. anto kunnolla heviä nosturin päällä niin perän puslat aivan loppu, superflexit tilauksessa pitää vaihtaa jos se sillä korjaantus.
 
Takaisin
Ylös Bottom