Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
maurichia sanoiitsellä tein superstreet alusta ja olen ollut tyytyväinen, ilmeisesti myös mamasanin kauppaama bc racing alusta on hinta-laatu suhteeltaan hyvä mutta ko alustan omistaneet kertokoon tarkemmin.
Aki666 sanoiMissähän hinnoissa pyörinee Teinin setti...kuulin vähän huhua, että ois paridonaa per nurkka?
Harri K sanoiJos rallisprinttii ni sitte ehkäpä seuraavat kisa-alustat lisäsäiliöillä:
- Tein rallialusta
- Öhlins
- Proflex
- Bilstein
- Protrac
- GAB
Noita ainaki pitäs vitosee saada. En usko et Reigerilla, Exe-TC:llä ja bigem:llä on vitoseen. En ole tutustunut noihin niin vanhempien evojen osalta...
Tein noista kallein, öhlins ehkä sitte. Teinin osalta puhutaan useista tonneista käytettynäkin.
Protrac ja proflex on hyviä ja huoltajia on Suomessakin halvalla. Toki öhläriinkin. Teinin huolto ehkä kalleinta.
Noita muita saa varmaa jo parilla tonnilla käytettynäkin. (toki huolto kannattaa tehdä, ainakin nesteet vaihdattaa ja paineistaa uudelleen)
Aki666 sanoiJuu nuista lisäsäiliöisistä oli juttua kun sanottiin, että pari donaa nurkka... Mitenhän nuita lie löytynee edes käytettynä?? Huolto ei oo ongelma, kun oon kakspyöräisten liikkeessä duunissa ja sattuu talosta löytymään aika pätevä iskarihuoltaja (tehnyt aiemmin myös ralliautoihin alustoja)...
Timeattackiä ois kyl tarkotus käydä kesällä koittamassa jossain kokemusmielessä...
Harri K sanoiKyl noita käytettynäkin pyörii. Itsellä ois tiedos käytetty täysin huollettu Öhlinss ~3000e tienoilla, mutta se on vain 8/9 sopiva....
Aki666 sanoiJuu Öhlins on kyl laatua isolla L:llä...
Harri K sanoiNo...8/9:n evoihin Öhläri jäi kyl kehityksessä jälkeen Teinistä ja Exe-TC:stä. Myös Reiger ja Bos ovat ns. parempia. Ero on huomattava kun Öhläristä vaihtoi Teiniin...
sori offtopic
Näissä on hyvä huomata että RM-sarjassa käännetty vain MacPherson-iskari.timppa811 sanoiOsaako joku vastata mitä eroa noilla br,rm ja er oikeasti on?
Nettisivuilta katottuna ainoat erot näyttäis olevan
-br täysin säädettävä
-rm vastaava kuin br, mutta käännetty iskunvaimennin
-er vastaava kuin rm, mutta lisäsäiliöillä
timppa811 sanoiOnko evo7-9 alustalla muuta eroa 4-6 alustaan kuin iskarin alapultin koko?
Englannin poikien mukaan takana jousen kiinnityspiste on lähempänä tukivarren kiinnityspistettä, joten 8/8 jouset vastaisivat noin 8/6 jousia. Kokemuksia/faktaa asiasta?
cubeqtio sanoiBriteissä tätä takapään kolinaa esintyi versio 1 jonkin verran. Syynä muistaakseni takapään yläkiinnitys + jousi. Näissä uusissa malleissa tämä on korjattu. Luin juuri tänään siitä MLR -foorumilla (topikki 2009-2010). Mielestäni hintansa arvoinen alustasarja.
Omassa autossani vakio vakaajat, yläpoikkituki edessä ja takana sekä -1.5 camberia edessä ja -1.0 takana. Talvella jäykkyys ollut löysimmällä (toimi hienosti Alastarossa jäällä kitkoilla) ja kesällä 10/10 asetus. Radalla 10/14 (takana enempi).
cubeqtio sanoiBriteissä tätä takapään kolinaa esintyi versio 1 jonkin verran. Syynä muistaakseni takapään yläkiinnitys + jousi. Näissä uusissa malleissa tämä on korjattu.
SMJ sanoiMorjesta!
Onkos evon vakio etuiskareihin myynnissä sisuskaluja yms. kun oikeen puoleisesta vaimentimesta havaittiin välystä, ja pitää suht ärsyttävää ääntä kääntyessä. Tai onko sit vakio iskareita erikseen myytävänä?
Kyseessä siis evo 5
SMJ sanoiElikkä 8kg/mm jousilla varmaan kannattaa ottaa koska kadulla tulee enemmän ajettua kuin radalla. Mitkäs nuo vakiot mahtaapi olla?