Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
osku sanoiNettiautoonki ilmestynyt jo X, peltikilvissä :
nokonzok sanoiOn muuten todella tökerön näkäisesti etukilpi kiinni!
Peke sanoiMinusta taas ulkonäöllisesti oli pettymys ku livenä näin. Koeajoon vielä pitäs saada, mutta tuntuu olevan ainakin joillain liikkeillä niin vaikeaa.
Mut oishan se hieno peli!ehotin emännälle että tuommonen muuttaa meille,niin sano että saan nukkuakkin sen vieressä,mitähän se sillä tarkotti??????? ???Tjoki sanoiVaan perhana. Tuntuupa se oma ysikin niin pirun hyvältä ja sopivan brutaalilta. Ja onhan se tosiasia että ei siinä kympissä ainakaan vakiona vetoja ole tarpeeksi
epestrand sanoiMut oishan se hieno peli!ehotin emännälle että tuommonen muuttaa meille,niin sano että saan nukkuakkin sen vieressä,mitähän se sillä tarkotti??????? ???
ex evo sanoi"Kävin ohimennen Espoon Suomeojan Mitsulla. Näytillä oli musta X. Livenä aivan törkeän hieno, paljon hienompi kuin kuvissa. Koeajo järjestyy kuulemma lähipäivinä. Luojan kiitos ei ole taloudellisia resursseja tällaista hankkia, muuten olisi varmaan jo nimi paperissa"
"Yhdestä liikkeeestä ohimenne kysyin, vastaus oli että jos ruetaan hieroo kauppaa ni sit. Pitää käydä muualla.
Lähetetty: 19.08.08 08:17Kirjoittanut: Mitsu4U2"
Juupa juu! On se vaan niin poijjaat että koeajot on tarkoitettu ihan oikeille ostajaehdokkaille. Ei junnuille jotka todennäköisesti "koeajollaan" rikkovat kalliista (lue ylempi kommentti taloudellisista resursseista) pelistä innoissaan jotakin. Moni kun muuttuu silmänräpäyksessä mikahäkkiseksi kun saa kolmesataaheppaisen alleen. Kun oikeasti varaa ei olisi kuin kolmesataa euroiseen peliin.
Ex evomyyjä
ex evo sanoiJuupa juu! On se vaan niin poijjaat että koeajot on tarkoitettu ihan oikeille ostajaehdokkaille. Ei junnuille jotka todennäköisesti "koeajollaan" rikkovat kalliista (lue ylempi kommentti taloudellisista resursseista) pelistä innoissaan jotakin. Moni kun muuttuu silmänräpäyksessä mikahäkkiseksi kun saa kolmesataaheppaisen alleen. Kun oikeasti varaa ei olisi kuin kolmesataa euroiseen peliin.
Ex evomyyjä
ex evo sanoiJuupa juu! On se vaan niin poijjaat että koeajot on tarkoitettu ihan oikeille ostajaehdokkaille. Ei junnuille jotka todennäköisesti "koeajollaan" rikkovat kalliista (lue ylempi kommentti taloudellisista resursseista) pelistä innoissaan jotakin. Moni kun muuttuu silmänräpäyksessä mikahäkkiseksi kun saa kolmesataaheppaisen alleen. Kun oikeasti varaa ei olisi kuin kolmesataa euroiseen peliin.
Näitä "näkeehän tuon että ei tuo osta mitään"-myyjiä on kortisto täynnä...ex evo sanoiJuupa juu! On se vaan niin poijjaat että koeajot on tarkoitettu ihan oikeille ostajaehdokkaille. Ei junnuille jotka todennäköisesti "koeajollaan" rikkovat kalliista (lue ylempi kommentti taloudellisista resursseista) pelistä innoissaan jotakin. Moni kun muuttuu silmänräpäyksessä mikahäkkiseksi kun saa kolmesataaheppaisen alleen. Kun oikeasti varaa ei olisi kuin kolmesataa euroiseen peliin.
Ex evomyyjä
ex evo sanoiJuupa juu! On se vaan niin poijjaat että koeajot on tarkoitettu ihan oikeille ostajaehdokkaille. Ei junnuille jotka todennäköisesti "koeajollaan" rikkovat kalliista (lue ylempi kommentti taloudellisista resursseista) pelistä innoissaan jotakin. Moni kun muuttuu silmänräpäyksessä mikahäkkiseksi kun saa kolmesataaheppaisen alleen. Kun oikeasti varaa ei olisi kuin kolmesataa euroiseen peliin.
Ex evomyyjä
ex evo sanoiJuupa juu! On se vaan niin poijjaat että koeajot on tarkoitettu ihan oikeille ostajaehdokkaille. Ei junnuille jotka todennäköisesti "koeajollaan" rikkovat kalliista (lue ylempi kommentti taloudellisista resursseista) pelistä innoissaan jotakin. Moni kun muuttuu silmänräpäyksessä mikahäkkiseksi kun saa kolmesataaheppaisen alleen. Kun oikeasti varaa ei olisi kuin kolmesataa euroiseen peliin.
Ex evomyyjä
Biim sanoiMua vähän huvittaa kun paikallinen Tampereen evokauppa ei edes vastaa koeajopyyntöihin, joita kotisivullensa voi jättää. Luulisi nyt että voisin olla vakuuttavan ostajan näköinen kun nykyinenkin auto on edellisen korin evo ja ikäkään ei ole alkanut kakkosella pitkään aikaan.
ex evo sanoiJuupa juu! On se vaan niin poijjaat että koeajot on tarkoitettu ihan oikeille ostajaehdokkaille. Ei junnuille jotka todennäköisesti "koeajollaan" rikkovat kalliista (lue ylempi kommentti taloudellisista resursseista) pelistä innoissaan jotakin. Moni kun muuttuu silmänräpäyksessä mikahäkkiseksi kun saa kolmesataaheppaisen alleen. Kun oikeasti varaa ei olisi kuin kolmesataa euroiseen peliin.
Ex evomyyjä
Evoja on myös siks vähän koeajo käytössä,koska niissä on niin pieni kate muutenkin myydessä. Muistelisin että oulun vehollakin koeajo käytössä ollut IX oli tampereen entinen. Näin mulle perusteltiin kun kyselin oulussa yhdeltä mitsun myyjältä tuota X koeajoa.Biim sanoiKävin kyselemässä koeajon perään. Myyjä vaikutti melkein säikähtäneeltä. Vaan löytyipä mun pyyntö papereista ja lupaili yrittää ajokin hommata. Pihalla oli yksi harmaa evo vaan ei ollut vielä kilvissä. Turun kanssa yhteinen koeajoauto oli mällätty ja korjauksessa... Vaan jännä että noita annetaan noin vähän liikkeillekin koeajoon. Mutta pitää muistaa että onhan se hinnakas auto eikä koeajoautosta saa enää "omiaan" pois jälleenmyydessä.
SST on kuulemma aika mahdoton saada koeajoon, mutta keppivaihteinen tulee jossain vaiheessa pajalta takaisin ajoon. Harmi koska mua eniten kiinnostaisi tuo SST.
Nuhapumppu sanoiEvoja on myös siks vähän koeajo käytössä,koska niissä on niin pieni kate muutenkin myydessä. Muistelisin että oulun vehollakin koeajo käytössä ollut IX oli tampereen entinen. Näin mulle perusteltiin kun kyselin oulussa yhdeltä mitsun myyjältä tuota X koeajoa.
Koko Vehon myyntimalli on jo aikansa elänyt. Jokainen liike on oma yhtiönsä ja jokainen liike omistaa kaikki autot. Siksi lainailu ja autojen siirtely ja kaikki muu on helvetin vaikeaa. Jos haluat saada jonkun romun jostain tosiesta liikkeestä toiseen, niin liike joutuu tekemään sisäisen oston toiselta toiselle ja byrokratia on helvetillinen.marko_h sanoiMissähän nuo myyntimiehet oikein koulutetaan? Kate lienee viimeisin asia, josta asiakas on kiinnostunut, kun haluaa koeajolle ja muutenkin katteesta puhuminen on aika arveluttavaa. Myyjä olisi voinut koittaa järjestää koeajon jossain muussa kaupungissa tai myöhemmin omassa liikkeessään. Mutta kun palkkausjärjestelmä on provisiopohjainen, niin siitä seuraa aina lieveilmiöitä :seina
Zom sanoiOnko tässä Evo X:ssä merkittäviä parannuksia ysiin verrattuna? En oo vielä ehtiny paremmin tutustumaan X:ään, mutta ainakin edestä se miellyttää hiukan enemmän omaa silmää. Miten näissä kestää moottorin sisuskalut?
Zom sanoiOnko tässä Evo X:ssä merkittäviä parannuksia ysiin verrattuna?
Tosiaan täytyis josain vaiheessa koittaa ehtiä käydä tutustumassa autoon josain liikkeessä.-JP- sanoiPenkit ovat paremmat tai ainakin minun mielestäni. Automaatti laatikko ,jos niistä tykkää. Siinä ne parannukset.
Peke sanoiJoo, eipä ole tullut vieläkään "kutsua" koeajoon, vaikka heinä/elokuussa niitä kyselin. Hyvää palvelua. Ei kyllä Audiltakaan ole otettu yhteyksiä ku yhdessä tapahtumassa lappusen täytin.
Siis oli työharjoittelussa silloin kun tuota kysyin,siksi se selitti tarkemmin nuo kate asiat yms. Eihän se varmaankaan asiakasta kiinnosta,vaan kun noiden koeajo autojen myyminen on muutenkin niin vaikeaa,niin entäpä sitten noiden erikoisautojen kanssa. Ja cirrus on ihan oikeassa että mitsu on veholle "rasite merkki" mutta mitä tuli kuultua pajan puolella niin vähemmän käytetään myyntimäärään nähden aktio/takuu korjauksissa kuin mersua,citikkaa,sähkövikahondaa ja Smartia!marko_h sanoiMissähän nuo myyntimiehet oikein koulutetaan? Kate lienee viimeisin asia, josta asiakas on kiinnostunut, kun haluaa koeajolle ja muutenkin katteesta puhuminen on aika arveluttavaa. Myyjä olisi voinut koittaa järjestää koeajon jossain muussa kaupungissa tai myöhemmin omassa liikkeessään. Mutta kun palkkausjärjestelmä on provisiopohjainen, niin siitä seuraa aina lieveilmiöitä :seina
Millä perusteella Mitsu on "rasitemerkki"? Ymmärrän kyllä, että Mersu on Veholle ykkönen, mutta itse asetan Mitsubishin kyllä Citikan ja Hondankin yläpuolelle...Nuhapumppu sanoiSiis oli työharjoittelussa silloin kun tuota kysyin,siksi se selitti tarkemmin nuo kate asiat yms. Eihän se varmaankaan asiakasta kiinnosta,vaan kun noiden koeajo autojen myyminen on muutenkin niin vaikeaa,niin entäpä sitten noiden erikoisautojen kanssa. Ja cirrus on ihan oikeassa että mitsu on veholle "rasite merkki" mutta mitä tuli kuultua pajan puolella niin vähemmän käytetään myyntimäärään nähden aktio/takuu korjauksissa kuin mersua,citikkaa,sähkövikahondaa ja Smartia!
Sinä asetat,mutta tuo onkin vehon mielipide,kuten Biim sanoi,myynti on vähäistä. Tosin vastapainoksi asiakkaat ovat tyytyväisempiä kuin hondalla ja mersulla.evoluutio sanoiMillä perusteella Mitsu on "rasitemerkki"? Ymmärrän kyllä, että Mersu on Veholle ykkönen, mutta itse asetan Mitsubishin kyllä Citikan ja Hondankin yläpuolelle...
Mitsun myynti siis vähäisempää kuin Citroenin? Ei uskoisi Suomessa... No, kai se on niin ettei miljoona kärpästä voi olla väärässä... ;DNuhapumppu sanoiSinä asetat,mutta tuo onkin vehon mielipide,kuten Biim sanoi,myynti on vähäistä. Tosin vastapainoksi asiakkaat ovat tyytyväisempiä kuin hondalla ja mersulla.
evoluutio sanoiMitsun myynti siis vähäisempää kuin Citroenin? Ei uskoisi Suomessa... No, kai se on niin ettei miljoona kärpästä voi olla väärässä... ;D