Eli Autona evo4 jossa evo6 moottori ja lisäsoppana keitossa evo5 ecu
Ongelmana on kun täyskaasuvedosta vaihdan isommalle ja lopetan kiihdyttämisen siihen (Kaasu noin puolivälissä sen jälkeen) niin tuntuu kuin auto rötäisi hetken (noin sekunti) ennen kuin käynti taas normaali ajonmukainen. Tuntuu kuin lappaisi bensaa vaihdon hetkellä ylimääräistä joka sitten tasoittuu hetkenpäästä.
Ei selvää ongelmaa täysiävedettäessä vaihteen vaihtojen kera.
Ahtopaineet OK
Tuli myös mieleen että miten seokset käyttäytyisi vedoissa jos kokeilisin paluuta nelosen ecuun että selviäis onko sen kanssa ajettaessa sama homma? (uskallanko?)
Suuttimien koko erohan nuiden ecujen tiedoissa muunmuassa on.
Oisko mitään ideoita mielessä ?
Ongelmana on kun täyskaasuvedosta vaihdan isommalle ja lopetan kiihdyttämisen siihen (Kaasu noin puolivälissä sen jälkeen) niin tuntuu kuin auto rötäisi hetken (noin sekunti) ennen kuin käynti taas normaali ajonmukainen. Tuntuu kuin lappaisi bensaa vaihdon hetkellä ylimääräistä joka sitten tasoittuu hetkenpäästä.
Ei selvää ongelmaa täysiävedettäessä vaihteen vaihtojen kera.
Ahtopaineet OK
Tuli myös mieleen että miten seokset käyttäytyisi vedoissa jos kokeilisin paluuta nelosen ecuun että selviäis onko sen kanssa ajettaessa sama homma? (uskallanko?)
Suuttimien koko erohan nuiden ecujen tiedoissa muunmuassa on.
Oisko mitään ideoita mielessä ?