evo6 etupyöränlaakeri

zero8

Evo VI
Liittynyt
1 Lokakuu 2010
Sijainti
Parikkala
Ensinnäkin haulla "evo" ja "pyöränlaakeri" en ainakaan 6:n juurikaan löytänyt vinkkejä.

Eli pyöränlaakeri olisi evosta paskana, timanttitiskiltä sain hinnaksi napa+laakeri 270e. Camskill napa+laakeri 234e.

Kävisikö samanikäisestä (-99) legnum/galant osa ja onko hinnassa eroa?
Entäpä vanhan laakerin irroitus ja uuden prässäys vanhaan napaan?
 
Vs: evo6 etupyöränlaakeri

ola sanoi
Ensinnäkin haulla "evo" ja "pyöränlaakeri" en ainakaan 6:n juurikaan löytänyt vinkkejä.

Eli pyöränlaakeri olisi evosta paskana, timanttitiskiltä sain hinnaksi napa+laakeri 270e. Camskill napa+laakeri 234e.

Kävisikö samanikäisestä (-99) legnum/galant osa ja onko hinnassa eroa?
Entäpä vanhan laakerin irroitus ja uuden prässäys vanhaan napaan?

Käyttäjä Ast teki mielestäni omaan neloseen tämän tempun eli prässäsi uuden laakerin.

Katotaas jos hän vastaileepi tähän. :)

Tosin voin olla väärässäkin..
 
Vs: evo6 etupyöränlaakeri

Ostin itse asiassa rockauto.com:n kautta Eclipsen navat jotka sopivat ainakin neloseen heittämällä. Haulla löytynee tietoa foorumilta.
 
Vs: evo6 etupyöränlaakeri

http://camskill.co.uk/products.php?plid=m30b0s3031p46857

ADC48232

Tuommoinen tuli sitten laitettua ja loppu kolinat/jurinat.
Tuli viikossa camskill:tä ja oliha tuo saturaisen halvempi.
 
Vs: evo6 etupyöränlaakeri

ast sanoi
Ostin itse asiassa rockauto.com:n kautta Eclipsen navat jotka sopivat ainakin neloseen heittämällä. Haulla löytynee tietoa foorumilta.

http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=1117821 Tämänkös navan Ast on sinne laittanut? ??? Siksi kyselen että se varmasti on oikea jos tuon tilaan..omasta nelosesta ilmeisesti antoi kuskin puolen pyöränlaakeri periksi, kun kahisee katkottain suoraan ajettaessa ja varsinkin vasemmalle kääntäessä. Testasin vielä asian nostamalla etupyörän ilmaan ja kokeilemalla välyksen --> tuntui reilu välys :mad:
 
Vs: evo6 etupyöränlaakeri

Timken 513157

Tuollaiset tuli neloseen, kovasti näytti kuvassa oleva samalta myös.
 
Vs: evo6 etupyöränlaakeri

tuota, mulla on eclin navat mutta jarrusatulan kiinitys ei kyllä sovi pulttien väli 125mm ja remboissa 160mm :nykii

edit: olkavarsi on vissiin erilainen?
 
Takaisin
Ylös Bottom