Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Tdi?? sanoiSemmoista kyselisin.
Onko kaikissa evo 9:ssä "sama" moottorinohjaus??
Merliini sanoiMustaakseni briteillä oli jtn parametrejä/toimintoja ecussa mitä täällä ei ole ysissä.
nokonzok sanoiYsistä en aivan varmaksi sano, mutta aikaisemmissa Evoissa on eroa eri versioiden kesken. Elektroniikka lienee pitkälle samaa, mutta ainakin pinnijärjestys on erilainen. Ja jos en väärin muista niin osassa CT-Evoista on eri liitin JDM- ja euro-mallissa.
Eli ei nyt aivan satavarmaa faktaa, mutta pitäisin enemmän kuin todennäköisenä, että välttämättä ei ECU käy suoraan heittämällä toisesta autosta. Jos siis sitä kysymykselläsi hait
Tdi?? sanoiEikö ajattelin oisko nuissa "erikoismalleissa" mr ja fq, paremmat ecut isoja tehoja ajatellen.
Tdi?? sanoiEikö ajattelin oisko nuissa "erikoismalleissa" mr ja fq, paremmat ecut isoja tehoja ajatellen.
Onko kukaan kysynyt motec:in hintoja mitsun oman ecun kuoriin?
Christian Alatalo sanoiFQ400 sisältää tuon M800 oemin, uutena tuollaisen saa ~2000€ briteistä, erona gold boxiin ettei se ohjaa kahdeksaa suutinta.
Kyllä.evoluutio sanoihttp://www.artec-power.fi/chiptuning.html Tuossa siis Artec-powerin jonkinlainen selostus heidän tarjoamastaan viritystavasta. Tiedustelisin nyt viisaammilta, että onko esim. Karalan (stage1), AMWorksin tai St-motorsin tarjoama lastutusviritys tehty juuri prikulleen tuolla samalla periaatteella?
evoluutio sanoiOk. Entä pystytkö vielä sanomaan, ovatko käytännössä luotettavuudeltaan/toimivuudeltaan samaa tasoa (säätäminen autokohtaisesti)? Voiko muuten vakiotehoisessa evossa esiintyä fuelcut-ilmiö?
Taidan siinä tapauksessa tarkastuttaa autoni. Olen meinaan havainnut jonkinmoista kiihtyvyyden pätkimistä. Tuo ST-motors on minulle sijainniltaankin paras, mutta säädetäänkö siellä ollenkaan autokohtaisesti noita ECU-systeemejä?Cirrus sanoiJos fuel-cut tulee vakiona, niin jotain on rikki. Luotettavuudessa kaikki ovat varmasti hyvin lähellä toisiaan. Artecin Sakua ja ST-motorrissia varmaan hieman enemmän arvostetaan keskustelupalstoilla ja "piireissä". Turbotec on hieman enemmän jakanut mielipiteitä, mutta pidän sitä silti oikein hyvänä vaihtoehtona.
evoluutio sanoiTaidan siinä tapauksessa tarkastuttaa autoni. Olen meinaan havainnut jonkinmoista kiihtyvyyden pätkimistä. Tuo ST-motors on minulle sijainniltaankin paras, mutta säädetäänkö siellä ollenkaan autokohtaisesti noita ECU-systeemejä?
evoluutio sanoiOk. Entä pystytkö vielä sanomaan, ovatko käytännössä luotettavuudeltaan/toimivuudeltaan samaa tasoa (säätäminen autokohtaisesti)? Voiko muuten vakiotehoisessa evossa esiintyä fuelcut-ilmiö?
Tuli tästä mieleen, että tuossa taannoin olin kuulevinani jotain asiaankuulumatonta ääntä autostani. Vein sen merkkiliikkeeseen tarkastettavaksi ja siellä eivät mitään vikaa löytäneet. Tästä tarkastuksesta minulle lankesi 30€:n lasku. Meinaan vaan, että on ilmeisesti syytä olla varma siitä että autossa on jotain vikaa ennen kuin sen vie pajalle, ettei tule tuollaisia turhia laskuja...Harri K sanoitoki siis kannattaa vika paikallistuttaa myös maahantuojan pajalla, mikäli takuuta autossa vielä on. Fuel-cut ei kuulu tosiaan vakiovireiseen autoon.
evoluutio sanoiTuli tästä mieleen, että tuossa taannoin olin kuulevinani jotain asiaankuulumatonta ääntä autostani. Vein sen merkkiliikkeeseen tarkastettavaksi ja siellä eivät mitään vikaa löytäneet. Tästä tarkastuksesta minulle lankesi 30€:n lasku. Meinaan vaan, että on ilmeisesti syytä olla varma siitä että autossa on jotain vikaa ennen kuin sen vie pajalle, ettei tule tuollaisia turhia laskuja...