FL Legnum -01 hammastangon kiinnitys "etukelkkaan", kierteet sököt

Neponen

-99 Nissan 200SX S14a
Liittynyt
30 Kesäkuu 2014
Sijainti
Hyvinkää
:seina Legnumista on sitten etukelkasta mennyt hammastangon pulttien vastakierteet paskaksi.
Yritetään nyt tehdä siihen läpipultit, että saisi hammastangon pysymään kelkassa kiinni..

Mitäs jos tämä ei onnistu? Saako pelkkää "etukelkkaa" osana, vai meneekö koko akseli uusiksi?
Ja mistä semmoisen sitten saisi.. :nykii
 
Vs: FL Legnum -01 hammastangon kiinnitys "etukelkkaan", kierteet sököt

Helicoil /recoil auttanee
 
Vs: FL Legnum -01 hammastangon kiinnitys "etukelkkaan", kierteet sököt

Harri K sanoi
Helicoil /recoil auttanee

Oliko tämä joku kierteenkorjaussarja? Nyt äkkiseltään tuotenimi ei ainakaan sano mitään.
 
Vs: FL Legnum -01 hammastangon kiinnitys "etukelkkaan", kierteet sököt

Neponen sanoi
Oliko tämä joku kierteenkorjaussarja? Nyt äkkiseltään tuotenimi ei ainakaan sano mitään.
Jep, löytyy motonetistakin esim:
http://www.motonet.fi/fi/kategoria/2887/574744/Kierretyokalut
 
Vs: FL Legnum -01 hammastangon kiinnitys "etukelkkaan", kierteet sököt

Pakko kysyä miten moisessa on lähtökohtaisesti edes onnistuttu?
 
Vs: FL Legnum -01 hammastangon kiinnitys "etukelkkaan", kierteet sököt

ST sanoi
Pakko kysyä miten moisessa on lähtökohtaisesti edes onnistuttu?

Joku laittanu sen sillä periaatteella että "vittu sehän menee sinne" ja soppa valmis. ::)
 
Vs: FL Legnum -01 hammastangon kiinnitys "etukelkkaan", kierteet sököt

T. Kiili sanoi
Joku laittanu sen sillä periaatteella että "vittu sehän menee sinne" ja soppa valmis. ::)

Tohon hammastankoon ei Suomessa oloaikana ole koskettu lainkaan eli ilmeisesti Japanissa runnottu, jonka seurauksena kilsojen kertyessä alkanut falskaamaan ja nyt tilanne on tuo.
 
Vs: FL Legnum -01 hammastangon kiinnitys "etukelkkaan", kierteet sököt

Lähetään sillä läpipulttiratkaisulla, koska sen pystyy ehkä tekemään irroittamatta koko etukelkkaa autosta.
On tää kyl hemmetin hienoo, kun auto on enemmän pajalla kuin ajossa.. :seina
 
Takaisin
Ylös Bottom