C
chili
Guest
Mulle eksy tuollanen 1.8 kaasari gallu vaihdossa, 388tkm tietä nähnyt. Puunasin ja nysväsin ja kuonan alta paljastu siisti yksilö. Huoltokirjakin on enemmän tai vähemmän täydellinen. Voimansiirto ja vaihteisto tuntuu olevan ihan hienossa kunnossa ja koneeessa tehot tallella, eikä savuttele eikä huohottele. Pieni pisaratason vuoto kannentiivisteen reunasta (tippa ja päivä ehkä).
Kun kaiken lisäksi huomasin että tuo on ruostesuojattu tiuhaan tahtiin niin taidanpa tuon pitää.
Ja kysymys siis kuuluukin, mitä tuon v -88 1.8 kaasari koneen "pitäisi" kestää? Kansirempasta en löytänyt merkintää, eli joko tehty tai ei? Jos ei, millon syytä odotella? Mites muuten tuon koneen kanssa? Kesto, tyypillisiä vikaantumusia jne?
Kun kaiken lisäksi huomasin että tuo on ruostesuojattu tiuhaan tahtiin niin taidanpa tuon pitää.
Ja kysymys siis kuuluukin, mitä tuon v -88 1.8 kaasari koneen "pitäisi" kestää? Kansirempasta en löytänyt merkintää, eli joko tehty tai ei? Jos ei, millon syytä odotella? Mites muuten tuon koneen kanssa? Kesto, tyypillisiä vikaantumusia jne?