Kenelläs olisi tieto tai hyvä muistikuva, jotta mitä osia merkkihuollossa tehtyyn V6 Galantin jakopäähuoltoon (90 tkm) uusitaan, siis hihnan lisäksi.
Vaihdetaanko kaikki ohjain- ja kiristinpyörät automaattisesti vai kunnon mukaan.
Nimittäin noin puolitoista vuotta (n.27tkm) sitten Veholla kivuliaasti teetetty 90 tkm huolto ja nyt yksi jakopään ohjainrullan laakeri vollotta :-\. Olisi enemmän kuin mielenkiintoista tietää, että onkohan huollossa vieläkin jotain jäänyt vaihtamatta.
Kiristinpyörä ja ylempi ohjainrulla on ihan ok, mutta alempi ohjain pitää ääntä ja käy kiilloittuneesta sinistyneestä väristä päätellen kohtuu lämpöisenä. Luultavasti samasta syystä jakohihna koneen käydessä soutaa/vaeltaa 2-3 mm sivusuunnassa. Vai onko normaalia? Remmikin on selkäpuolelta jo niin kiilloittunut, ettei merkinnät ole enää luettavissa.
Mahtaisikohan tässä olla reklamaation mahdollisuutta, vai meneeköhän homma kokonaan omasta lompsasta :'(.
Jollottava ohjainrulla kuvassa punaisella.
Vaihdetaanko kaikki ohjain- ja kiristinpyörät automaattisesti vai kunnon mukaan.
Nimittäin noin puolitoista vuotta (n.27tkm) sitten Veholla kivuliaasti teetetty 90 tkm huolto ja nyt yksi jakopään ohjainrullan laakeri vollotta :-\. Olisi enemmän kuin mielenkiintoista tietää, että onkohan huollossa vieläkin jotain jäänyt vaihtamatta.
Kiristinpyörä ja ylempi ohjainrulla on ihan ok, mutta alempi ohjain pitää ääntä ja käy kiilloittuneesta sinistyneestä väristä päätellen kohtuu lämpöisenä. Luultavasti samasta syystä jakohihna koneen käydessä soutaa/vaeltaa 2-3 mm sivusuunnassa. Vai onko normaalia? Remmikin on selkäpuolelta jo niin kiilloittunut, ettei merkinnät ole enää luettavissa.
Mahtaisikohan tässä olla reklamaation mahdollisuutta, vai meneeköhän homma kokonaan omasta lompsasta :'(.
Jollottava ohjainrulla kuvassa punaisella.