galant 97-> vakionopeudensäädin

Dewill

New Member
Liittynyt
8 Elokuu 2005
Sijainti
Varkaus/Kuvansi
Onko muilla ollut vakkarinopeus-sääätimen kans murheita. Mulla ei toimi galantissa kyseinen lisävaruste. mietin, että paljonkohan maksaa korjaus ? Syy voi olla about missä vaan, koska mulle toi härveli (vakionopeudensäädin) on tuntematon tekniikaltaan.

Lisäksi hokasin, että lasinpyyhkimien viiksi on hiton jäykkä kun työntää sitä ylöspäin, eli kerta pyyhkäisy liike. Onko muilla Galantisteilla samoja havaintoja ? Toi vika/ominaisuus ei niin kiusallinen ole, mutta pitipähän mainita.

p.s varokaa sikainfluenssaa.
 
Vs: galant 97-> vakionopeudensäädin

No ei ole ainakaan minulla ollut ongelmia vakkarin kanssa. Ensinnäkin vastakysymys, kun mainittit, että on lisävaruste. Onko se Mitsun orkkis lisävaruste vai joku tarvike lisävaruste? Olen kyllä aikaisemmin luullut, että V6:ssa vakkari on vakiona (ilmeisesti kyseessä on V6 malli sinun alatekstissä olevan autolistauksen perusteella?). Sitten vielä vähän tarkennusta siihen ei toimimattomuuten. Jos on Mitsun orkkis varuste, niin syttyykö mittaritauluun Cruise valo, kun painaa tikun päästä vakkarin päälle?
 
Vs: galant 97-> vakionopeudensäädin

vakiovaruste on ja cruise valo syttyy, mutta siihen se toiminta jäätyykin. Viiksee kokeilemalla ei tapahdu yhtään mitään. Ei mitään reagointia. harmittava ongelma ??? . Ja on v6 kone. En haluaisi taas viedä pienen vian takia auto huoltoon, koska vuoden sisällä on vaihdettu öljyt, hammashihna (vesipumppu, kiristimet, rullat jne..) sekä etupäästä tukivarret ja laakerit, bensasuodatin, takajarruputki. fyrkkaa on palanut siis vuodessa galluun. Sinänsä en ota stressiä, koska on luonnollista, että auto kuluu sitä ajaessa. kilometrejä on tullut reippaasti :driver
 
Vs: galant 97-> vakionopeudensäädin

Jos kerran valo syttyy on vika mitä todennäköisimmin siellä itse "käyttöpuolella", eli vaijeri, pumppu(onko alipaineella tämä systeemi, joku jolla on tällainen voinee kertoa lisää) tai käyttömoottori. Joskus nämä ovat niinkin helposti korjattavissa kuin vaihtamalla murtunut/haurastunut ap-letku ehjään ja taas mennään, kuten sigmassani(kustannus pari euroa).
 
Vs: galant 97-> vakionopeudensäädin

myös mahdollisia syitä on kytkimen ja jarrun raja anturit jotka kytkevät cruisen pois kun polkimia painaa hiukan. Järjestelmä on alipaine toiminen joten tarkista alipaine letkut.
 
Vs: galant 97-> vakionopeudensäädin

Omassa Lanterissa cruisen viikseä pitää heilutella kaksi kertaa, ennen kuin menee päälle..
Eli ei mene vahingossa cruise päälle
 
Vs: galant 97-> vakionopeudensäädin

Dewill sanoi
Lisäksi hokasin, että lasinpyyhkimien viiksi on hiton jäykkä kun työntää sitä ylöspäin, eli kerta pyyhkäisy liike. Onko muilla Galantisteilla samoja havaintoja ? Toi vika/ominaisuus ei niin kiusallinen ole, mutta pitipähän mainita.
semmone huomio että omassa kertapyyhkäisy tulee kun viikseä vetää itseen/rattiinpäin, ei ylöspäin.
 
Vs: galant 97-> vakionopeudensäädin

kiitokset vastauksista. Hyvää informaatioa tarjolla ! ! ! Ilmoitan ku tiedän missä vika oli. Kunhan jaksan perehtyä asiaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom