Dynamiitti työn alla ja 4ws saisi lähteä. Tarkoitus olisi toteuttaa siisti poistoratkaisu jotta on mahdollista vielä joskus palauttaa takaisin jos nyt siihen tarvetta tai halua tulee.
Ajatus olisi tehdä ohjaussylinterin väliin uniballeilla jäykkä tanko jossa sen verran säädettävyyttä että saa myös pyöränkulmat säädettyä tarkasti poiston jälkeen, ajatuksia?
Pumpun poistaminen ja sokean levyn tekeminen. Tuskin pumpun poistaminen aiheuttaa mitään ongelmia? Eräässä topicissa luin jotta akseli oli katkaistu rälläkällä joten ei liene huolta jos poistan vain pumpun.
Onko tiedossa katsastusteknisiä esteitä näillä suunnitelmilla?
Takakelkka, perä ym tavarat on jo poissa autosta mutta nyt mietitään vain ratkaisuja joilla yksinkertaistaa autoa ja korvailla puslia koska tehoa on tarkoitus laittaa hivenen lisää.
Ajatus olisi tehdä ohjaussylinterin väliin uniballeilla jäykkä tanko jossa sen verran säädettävyyttä että saa myös pyöränkulmat säädettyä tarkasti poiston jälkeen, ajatuksia?
Pumpun poistaminen ja sokean levyn tekeminen. Tuskin pumpun poistaminen aiheuttaa mitään ongelmia? Eräässä topicissa luin jotta akseli oli katkaistu rälläkällä joten ei liene huolta jos poistan vain pumpun.
Onko tiedossa katsastusteknisiä esteitä näillä suunnitelmilla?
Takakelkka, perä ym tavarat on jo poissa autosta mutta nyt mietitään vain ratkaisuja joilla yksinkertaistaa autoa ja korvailla puslia koska tehoa on tarkoitus laittaa hivenen lisää.