Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Ihan hyvä pointti. Tosin putsauksessa kuluu aikaa enemmän verrattuna uusien vaihtoon eikä niistä siinä yhteydessä tule uudemman mallisia (3mm?), joten menevät taas jossakin vaiheessa mahdollisesti tukkeeseen, odotettavissa sama rumba? Kyllä mullakin forte ehkä hieman auttoi, eikä tilanne ole mitenkään akuutti. Ajattelin kuitenkin lähiaikoina asian hoitaa.miikka sanoiOnko kukaan koskaan ajatellut putsaavansa tasaajia ja laittavansa ne takaisin kiinni? Eihän ne fyysisesti siellä mihinkään kulu (?), joten UÄ-pesulla ja liuottimilla voisi saada niistä uutta vastaavat.
löytyy ihan tolla numerolla ? paljos hintaa oli :Otepi sanoikannattaa ostaa se framin isoin ph3562, ad:sta
Jep,sopii aika kattavasti mitsuihin,vaikkei suoraan sitä kirjat kerrokkaan..Jalperi sanoilöytyy ihan tolla numerolla ? paljos hintaa oli :O
miikka sanoiOnko kukaan koskaan ajatellut putsaavansa tasaajia ja laittavansa ne takaisin kiinni? Eihän ne fyysisesti siellä mihinkään kulu (?), joten UÄ-pesulla ja liuottimilla voisi saada niistä uutta vastaavat.
miikka sanoiOnko kukaan koskaan ajatellut putsaavansa tasaajia ja laittavansa ne takaisin kiinni? Eihän ne fyysisesti siellä mihinkään kulu (?), joten UÄ-pesulla ja liuottimilla voisi saada niistä uutta vastaavat.
Totta, kukin tekee niin kuin parhaaksi näkee. Mitä noista nostajista olen söörtsillä kelannut, kyllä siellä ainakin joissakin on mainittu jonkun paikan hajoamisvaara (en nyt muista minkä) ja pahimmillaan joku isompi remontti, jos tasaaj(i)a on ollut jumissa. Miten on? Pelkästään tämänsuuntainen spekulointi (ja jopa aiheutuneet lisäongelmat) riittää mulle syyksi laittaa uudet. Ja eipä tarvi tulla kuin toisen kerran jumi, tulee kyllä jo liikaa hommia.miikka sanoiNo mun aika ei ole kallista, joten käytetyllä ajalla ei niin ole väliä, kun ei kuitenkaan puhuta kuin tunneista. Raha sen sijaan ratkaisee, jos puhutaan kuitenkin sadoista euroista. Jos saman lopputuloksen saa putsaamalla tasaajat, niin ei ole ainakaan mulle valinta vaikea; puhdistaa vanhat vai laittaa uudet :-*
Ehkäpä toi dieselillä pesu tosiaan vois olla kohdillaan, tosin eipä itellä naputakaan kuin hetken kylmänä, joten en tiedä jaksaako tässä vaiheessa vielä ruveta toimenpiteisiin.
miikka sanoiOnko kukaan koskaan ajatellut putsaavansa tasaajia ja laittavansa ne takaisin kiinni? Eihän ne fyysisesti siellä mihinkään kulu (?), joten UÄ-pesulla ja liuottimilla voisi saada niistä uutta vastaavat.
Tilasin japaneazicarparts.co.uk kautta. Tuli tosi näppärästi postipakettina, vastaavat sähköposteihin tosi äkäseen ja palvelu tähän asti loistavaa..LegnumVR4 sanoi
ast sanoiLöytyikö nestettä litran purkeissa? Oman astian kanssa pitäisi kuulemma Veholle mennä että saisi sitä sopivaa Mitsun omaa ATF:ää. Varsinaista AYC nestettä eivät ainakaan koodin perusteella kuulemma saa.
Perässäkin muuten lukee ATF poistopropun vieressä ja Evo 7:sta eteenpäin suositeltu tavara sinne levypakkaan on nimenomaan Mitsun ATF SPIII. Rakenne ei ole kuitenkaan käytännössä muuttunut joten ATF SPIII kelpaa vanhempiinkin.
Jalperi sanoiHydraulic Tensioner kannattaako toi vaihtaa samalla ku remppaa jakopään ?
LegnumVR4 sanoiMistäs löytyy edukkain ruuvaa kiinni-katalysaattori, pitää mennä läpi katsastuksesta? Mitä vaihtoehtoja ylipäätään on, muuta kuin alkuperäinen intokiinasta?
nokonzok sanoiEn tohdi aloittaa uutta topikkia, niinpä kysyn täältä. Pre-facelift Galant tarvitsee kytkintä. Camskill tarjoaa kahta kokoa, 225mm ja 240mm. Kumpi on kampi?
Tuolta tuli oma magnaflow tilattua..LegnumVR4 sanoiMistäs löytyy edukkain ruuvaa kiinni-katalysaattori, pitää mennä läpi katsastuksesta? Mitä vaihtoehtoja ylipäätään on, muuta kuin alkuperäinen intokiinasta?
LegnumVR4 sanoiVaraosaksi voitaneen laskea mallikohtainen maadoitussarjakin. Hintalaadultaan huippuhyvä setti löytyy www.groundingkits.co.uk, ja palvelu todella asiallista. Asensin tänään, on todella laadukas, mm. kullatut liittimet. Alkuperäisellä akunkengällä voi heittää vesilintua, tulee astetta parempi mukana. Setti maksoi jotain 40euroa kpl.
Se on tuninkia se,väh +15hp.nokonzok sanoiEn ole vielä toistaiseksi saanut vastausta sen pohjimmaisesta ideasta, osaatko valaista?
ST sanoiSe on tuninkia se,väh +15hp.
Paremman&halvemman saa nopeamminkin itse tekemällä.
..ja kuittailun jälkeen,pointtihan on siinä että eipä näissä japsien sähköissä kehumista ole,jo viisivuotiaissa kipoissa piuhat homeessa,joten parantaahan tuollainen "kaikkea",kun saa täyden jännitteen.
Esim jos b.pumppu+puola saa vain 12,5V,ja "päivityksen" jälkeen saakin vaikka 14V,niin onhan siinä eroa..
Itse "uskon" näihin viritelmiin että saa täyden jännitteen jokainen komponentti, valot yms paranee.. En toki alle kirjoita bensankulutuksen vähentymistä, välyksentasaajien naputuksen poistumista (*jonka se ecun korjaus hoitelee) ymsnokonzok sanoiEn ole vielä toistaiseksi saanut vastausta sen pohjimmaisesta ideasta, osaatko valaista?
miikka sanoiJännitehäviöitä tuolla maadoituskitillä on tarkoitus saada pois. Omasta autostani on häviöt mitattu ja olivat vastaavaa tasoa kuin uudehkossa A-sarjan mersussa. En pidä maadoitussarjan tarvetta oikein minkäänlaisena, hyötysuhde panostettuun rahaan on nolla, ellei oikeasti ole joku homeessa ja hapettumia täynnä oleva konehuone.
Tuo ST:n esimerkki on varmaan aika kärjistetty. Ei saatu 1.5 voltin häviöitä edes 80-luvun puolvälin Sunnysta.
Jalperi sanoikumpis näistä nyt on oikea tulppa Densolta PK20PR11 vai PK20PR-P8 ?
miikka sanoiJännitehäviöitä tuolla maadoituskitillä on tarkoitus saada pois. Omasta autostani on häviöt mitattu ja olivat vastaavaa tasoa kuin uudehkossa A-sarjan mersussa. En pidä maadoitussarjan tarvetta oikein minkäänlaisena, hyötysuhde panostettuun rahaan on nolla, ellei oikeasti ole joku homeessa ja hapettumia täynnä oleva konehuone.
Tuo ST:n esimerkki on varmaan aika kärjistetty. Ei saatu 1.5 voltin häviöitä edes 80-luvun puolvälin Sunnysta.
Omien viraabelihommien taustalta voin kyllä sanoa,että japsi ei ole sähköön panostanut..miikka sanoiTuo ST:n esimerkki on varmaan aika kärjistetty. Ei saatu 1.5 voltin häviöitä edes 80-luvun puolvälin Sunnysta.
ST sanoiOmien viraabelihommien taustalta voin kyllä sanoa,että japsi ei ole sähköön panostanut..
LegnumVR4 sanoiVastataan nyt vaikka tähän. Kyllä omassa liittimet vaikuttavat melko hapekkailta, ja mm. mittariston kirkkaudenvaihteluita yms. muita mahdollisia sähköön liittyviä ongelmia ajatellen laitoin setin, jotta ei nyt ole sitten ainakaan siitä kiinni.
Meinaan muitakin sähköosia laittaa tässä uusiksi, ainakin puolat ja tulpanjohdot, vaikka tuskin noikaan mihinkään vaikuttaa.
"Mätäneminen" ja toimimattomuus on eri asioita..Uldiz sanoiJoo, samaa mieltä! Parhaimmat sähköt löytyy ranskalaisista, italialaisista ja venäläisistä vehkeistä. Jenkkilaitteet seuraavat hyvänä kakkosena perässä..
Kolmosena vois tulla espanjalaiset laatuautot...
Listaa vois jatkaa loputtomiin, mutta jos pienen ironian huomaa niin arvostan japsi sähköjä itse melko korkealle :-*
ST sanoiKyllähän japseissa hyvät sähköt on,KUNNES ikä/tehontarve tulee vastaan.
Täytyy kyllä myöntää,että saksalaiset ovat osittain tuossa asiassa edellä.
tepi sanoikannattaa ostaa se framin isoin ph3562, ad:sta
Ei muuten kannata enään,muuttunut aivan säälittävän pienen kokoiseksi.tepi sanoikannattaa ostaa se framin isoin ph3562, ad:sta
Joikale sanoiJos ei muut osta ni minä saattasin ostaakin ;D
Ei.josh sanoiOnkohan VR4:ssa ohjaustehostimen pumppu sama kuin perus-vaparigalanteissa?
Tomppi sanoiMiten on näissä pre-facelift leguissa, onko ajonestolaite. Omaan sain vain yhden avaimen ja nyt pitäisi saada ainakin yksi vara avain tehtyä. Saako avainsepältä hakea vara-avaimen vai oonko kusessa jos avain menee hukkaan..?