Galant vr4 purkaa akkua?

HerBertti

Mitsubiatch
Liittynyt
5 Helmikuu 2008
Elikäs kaveri tuossa epäilee että auto purkaa akkua...
Yritin tuossa paskalla yleismittarilla mittailla että minkäverran virtaa kuluu kun mitään ei ole päällä.
Lukemaksi tuli n.0.17A. Huomenna mittaan uudestaan paremmalla mittarilla. Voisiko tuo 0.17A olla kellon vaatima virta? Tai siis kahden kellon...
(itse epäilen että vika on vaan akussa... piilteema...)
 
Vs: Galant vr4 purkaa akkua?

mihin sitä kuluu? Mittaa sulakeboksilta mikä virtaa käyttää.
 
Vs: Galant vr4 purkaa akkua?

Kuten sanoin, mittailen huomenna lisää, mutta kuten jo sanoin, kuullostaako tuo 0.17 sellaiselta määrältä mikä olisi ns. normaalia?
 
Vs: Galant vr4 purkaa akkua?

HerBertti sanoi
Kuten sanoin, mittailen huomenna lisää, mutta kuten jo sanoin, kuullostaako tuo 0.17 sellaiselta määrältä mikä olisi ns. normaalia?

mulla purki akkua viallinen laturi ja siit jännä että teki siä vain ajossa.
ja kyllä 0,17amp on lampun verran mikä on aika paljon, ettei joku peräkontin valo tms ole päällä koko ajan?
 
Vs: Galant vr4 purkaa akkua?

Noniin... tulihan se sieltä... Huomenna siis palaan astialle. Jos se nyt sit lähtee käyntiin ;D
 
Vs: Galant vr4 purkaa akkua?

Itsellä teki juurikin tätä takakontin valon kanssa. Akku tyhjeni satunnaisesti ja välillä meni pitkiäkin aikoja, ettei virtaa hävinnyt.
 
Vs: Galant vr4 purkaa akkua?

No joo... Ei ollu peräkontin valo.... Ja paremmalla mittarilla mitattuna se kulutus on 0.65A. Virta kulkee sisätilan valaistuksen sulakkeen kautta pisteeseen X. Yksikään valo ei sisällä pala.
Ei riitä älli... Eikä mielenkiinto purkaa koko autoa atomeiksi että löytyis vika... Ideoita? Sähkökaaviota? ???
 
Vs: Galant vr4 purkaa akkua?

HerBertti sanoi
No joo... Ei ollu peräkontin valo.... Ja paremmalla mittarilla mitattuna se kulutus on 0.65A. Virta kulkee sisätilan valaistuksen sulakkeen kautta pisteeseen X. Yksikään valo ei sisällä pala.
Ei riitä älli... Eikä mielenkiinto purkaa koko autoa atomeiksi että löytyis vika... Ideoita? Sähkökaaviota? ???

cd soitin kytketty väärin? (kytktty valaistuksen johtoon virta tms)
 
Vs: Galant vr4 purkaa akkua?

HerBertti sanoi
Revin koko toosan pois, ei vaikutusta...
konehuoneessa olevassa sulakerasiasa taitaa olla 1kpl 10amp sulakkeita(varmaan muistan väärin),ota pois ja kokeile vaikuttaako?
 
Vs: Galant vr4 purkaa akkua?

J.Niemi sanoi
konehuoneessa olevassa sulakerasiasa taitaa olla 1kpl 10amp sulakkeita(varmaan muistan väärin),ota pois ja kokeile vaikuttaako?
joo, sulakkeen ku ottaa pois ni virrankulutus tippuu, samalla pimenee sisävalot ym....
HerBertti sanoi
Virta kulkee sisätilan valaistuksen sulakkeen kautta pisteeseen X.
Kuten jo sen olin todennut.
 
Vs: Galant vr4 purkaa akkua?

tuossa meidän EA6:ssa ainakin syttyy valot konttiin,kattoon molemin puolin takaovien päällä, keskivalo
ja ajastimella virtalukon ympärille
pelkästään kuskin oven avaamalla.

paljonko on virta kun ottaa sen sulakkeen pois?
 
Vs: Galant vr4 purkaa akkua?

Mr mmc sanoi
tuossa meidän EA6:ssa ainakin syttyy valot konttiin,kattoon molemin puolin takaovien päällä, keskivalo
ja ajastimella virtalukon ympärille
pelkästään kuskin oven avaamalla.

paljonko on virta kun ottaa sen sulakkeen pois?
Virta tippuu 0.01a:han.
Harri K sanoi
Ovien kytkimen oikarissa ja ei silti sytytä ovilamppua...
Valot toimii normaalisti....
 
Vs: Galant vr4 purkaa akkua?

mulle tulee mieleen vanhemasta se room control boxi... on kait uudemmassakin saman tyylinen ettei se lämpenisi jossain koelaudan alla.
ihan villi veikkaus tuossa e3x sarjalaisessa eurooppa mallissa se on cruisen boxin yläpuolella mahdollisimman vit** paikassa vaihtaa.
mulla ei toimi katto valo apukuskin ovesta mutta ovivalo syttyy... ja toi boxi on sökö
 
Vs: Galant vr4 purkaa akkua?

HerBertti sanoi
joo, sulakkeen ku ottaa pois ni virrankulutus tippuu, samalla pimenee sisävalot ym.... Kuten jo sen olin todennut.
Luulin et tarkotit ottanees sieltä jalkotilasta..
tuostahan se haarautuu jotenkin mankalle ja mittaristolle sekä lämppärille. Veikkaisin oven katkaisiaa.
 
Takaisin
Ylös Bottom