Grandiksen piristäminen...

kitebum

New Member
Liittynyt
3 Marraskuu 2004
Onko jollakulla tietoa pystyykö grandikseen jotenkin suht helposti kehittämään lisätehoja kun se ei tunnetusti mikään tykki ole.
 
Milläs koneella sun Grandis on? Itse ainakin odottelisin takuun loppumista ennenkuin rupeisin mtn isompia muutoksia tekemään :)
 
"Autoni" on vielä kaupassa eli vasta kartottelen vaihtoehtoja... Anyway, kone on 2.4 - 1.16-venttiilinen MIVEC bensalla. Dieseli kyllä kiinnostaisi enemmän, milloinkohan semmonen tulee markkinoille?
 
Korjatkaa jos olen väärässä mutta muistelen jossain lehdessä olleen juttua kesällä että ensivuoden lopulla tulisi wolkkarin 2-litrainen dieseli kone Grandiksen keulalle tänne pohjolaankin.
 
Myxi sanoi
Korjatkaa jos olen väärässä mutta muistelen jossain lehdessä olleen juttua kesällä että ensivuoden lopulla tulisi wolkkarin 2-litrainen dieseli kone Grandiksen keulalle tänne pohjolaankin.

Pitää paikkaansa ja se sopiikin Grandiksen nokalle kuin nakutettu, sanoi joku mitä hyvänsä :)
Tuosta moottorin koosta en kyllä ole varma. TDI se ainakin tietysti on ;D
 
Kyllä se 2-litrainen vissiin tulee olemaan ja volsulta, valitettavasti.
 
Mahtaako teho/vääntöerot TDi:ssä olla merkittävästi eroavia bensaan?
Mitenköhän hintapolitiikka asettuu, taitaa tulla vähän kalliimpi TDi:stä...
 
König lupasi pistää +30hp ja 40nm hintaan 1040€, aika kallista... Joutuu lähettää jonkun palikan saksaan ja ne ohjelmoi siellä ja sitten palikka takaisin kiinni autoon
 
Takaisin
Ylös Bottom