Grandiksen säädettävä alusta

kitebum

New Member
Liittynyt
3 Marraskuu 2004
"muutamien" selvittelyiden jälkeen löysin säädettävän alustasetin Grandikseen. Tanabe merkkiä olis tarjolla, onko kokemusta kellään? Pitäis olla tosi laadukas mutta ei tuv hyväksyntää, pitää käydä katsastamassa kärry ennen asennusta kun sitten saa olla taas pari vuotta rauhassa 8)
 
Vs: Grandiksen säädettävä alusta

Havaittu on täälläkin, mut ootko jo löytäny mistä ton satsin sais tilattua?
Mä en oo sitä euroopasta mistään vielä löytäny?
Mitään hintatietoa olemassa?

Kyseessä lie toi Sustec PRO-NF sarja?

Nyt ois tallissa to H&R jousisatsi, ajattelin nyt tohon "uuteen" kokeilla välillä vähän muut, ei se Eibach huono ollu mutta... :)
 
Vs: Grandiksen säädettävä alusta

Kysypä tuolta dudelta: marko.oivo@jdmfactory.fi

Käsitin että tuote olisi Tanabe NF210 Normal Feeling. Jos oot hommaamassa niin vois tilata kimpassa jos säästäis kuluissa kun satsia saa tällä hetkellä vaan japanista... Mikä sun "uusi" kärry on? Tanabessa on ainaki säätövaroja, pelkäsin että eibachin kamoilla tulis vähän takapainosen näkönen jos on kuormaa kyydissä. Ois kyllä "vähän" edukkaampi vaihtoehto
 
Vs: Grandiksen säädettävä alusta

En mä vielä ainakaan ole tilaamassa, mut het kunhan tossa noi autot pihalla vähenee (eli kunhan Coltiainen on valmis ;)) niin sitten täytyy ruveta katselemaan, ois vaan kiva tietää hintoja et osais ruveta säästelemään, tollanen setti kun ei varmaan ihan heti halpa ole 8)

Täytyy nyt ruuvailla toi uus satsi alle, DRWllä ehdotti tota mieluummin ku Eibachia, meinas että Eibach pudottaa välillä reilustikin enemmän mitä paperien mukaan pitäis kun taas H&R on ollu siinä suhteessa luotettava.
Mut kyllä se Eibachin satsi oli mun mielestä todella hyvä, katotaan miten ton uuden kanssa käy ??? :)

Uus kärry on ihan identtinen sen vanhan kanssa, rekisterikilvessä vähän eroa (Vanha meni lunastukseen peurakolarin johdosta)
 
Vs: Grandiksen säädettävä alusta

Oiskohan ollu siinä 1200 egee + asennus. menee yhteensä huonoimmalla tsägällä sinne 1,5 kilon korville... Oon ihan vaiheilla jos vaihtas tohon diesel altea xl:llään, oli aika näppärä ku kävin ajelee.
 
Vs: Grandiksen säädettävä alusta

:eek: No eipä ollu paha hinta, josko noita täytyis ruveta hetimiten funtsimaan kun on noi H&Rt saatu sisäänajettua :peukku

Tuli silloin tota Alteaa mietittyä kun Grandee hommailtiin mutta oltiin kyllä molemmat sitä mieltä et mieluummin maksaa enempi et saa sen oikean merkkisen ja hyvännäköisen kiesin, ei toi Alteakaan varmaan huono oo, mut eiks se oo vähän pienempikin?
Ulkonäkökin on makuasia, muuten menis mut se englantilaisen taksin maski/koko keulalookki ei vaan uppoo (perälleen on menny Seatin ennen niin tyylikkäät keulat kautta linjan)
 
Vs: Grandiksen säädettävä alusta

Joo onhan se pienempi mutta eipä enää ole niin paljoa tilantarvettakaan kun muksu ei kohta enää vaunuja tarvi. Tuntuu vaan vähän hölmöltä liikutella tommosta laivaa kun aika harvoin tulee kontti tavaroista täyteen. Ja onhan tuo ollu kohta jo vuoden että onhan se jo korkea aika vaihtaa =) Miinuksena tulee taas tämä rokkiosaston päivitys, kivahan niitä on asennella mutta kun sitä baksia kamoihin uppoaa aina niin paljon että on morkkis monta kuukautta... Aiemmin oon perustellu ett kerranhan näitä tässä asentelee ja parempi ostaa nyt hyvät vehkeet niin niillä mennään monta vuotta, aikamoista itsensähuijausta, mutta toiminut kohtuu hyvin ainakin tähän asti 8) Altean automaatti oli kyllä aika herkkua verrattuna grandiksen vähän jäykkään keppiin
 
Vs: Grandiksen säädettävä alusta

Nyt "jo" on tanaben alusta kuulemma maassa, vielä kun sen saa asennetettua ni sit on kivaa, toivottavasti... Vähän kiinnostaisi itse laittaa mutta on sen verran kriittisessä paikassa palikat ettei viitsi ottaa riskiä jos osat irtoilee kesken ajon :driver
 
Vs: Grandiksen säädettävä alusta

Nysse sit tuli! Kipeen hyvän tuntunen ainakin verrattuna vakioon, näyttääkin ihan kivalta... Mukavasti kyllä rouhii lokareita ääriasennoissa, oli aika peliliike käydä tänään ennen asennusta muutoskatsastaa kiekot :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom