Grandiksen varustustaso

jammu81

New Member
Liittynyt
23 Huhtikuu 2008
sellasta oisin vaa kyselly että mitä eroa on tollasen grandis -05 invite ja intense varusteilla? sen tiedän että invite on 7 ja intense 6 paikkanen mutta mitä muuta eroa niillä on ?
 
Vs: Grandiksen varustustaso

Intensessä on kromatut (hopeiselta ne kyl näyttää) oven sisäkahvat ja koristeet, lisälämmitin takana, kapteenintuolit 2. rivillä ja velour-verhoilu.
 
Vs: Grandiksen varustustaso

No jos sä et pakosta sitä seitsemättä paikkaa tarvi niin onhan toi 6 paikkanen tyylikkäämpi ja pysyy se sikaosastokin paljon siistimpänä :peukku

Onko joku tietty mitä oot katsellu?
 
Vs: Grandiksen varustustaso

no tollast onkohan mitää järkee? kerro viisaampana

http://www.autotalli.com/crometapp/product/cars2/used_search/public/item.jsp?carId=31.2039718&list=12089749387000&cmd=move18&order=34.7&count=20&portal=auto&.pkg=12089749385330&.sid=1000.F1077545A9A571610E80509EC2D7F540
 
Vs: Grandiksen varustustaso

Eli TÄMÄ vai?
Hemmetin komee laitehan tuo ja näyttäis vielä olevan sama kattonäyttökin mikä mulla on omassa :peukku
Hintakin on oikeestaan aika kohdillaan mut voishan tosta yrittää vähän tingatakkin :)
 
Vs: Grandiksen varustustaso

nii tekeeks sil dvd soittimel mitää? ja sit eiks nois oo hihnan vaihto 90000 kilometris? ja taas tonni palaa ihmekkös on viety vaihtoon :mad:
 
Vs: Grandiksen varustustaso

Tonni ei riitä 90 huoltoon :peukku
Meillä ainakin on toi näyttö kovassa käytössä, kundit pamauttaa pleikkarin päälle tai sit katsoo jotn leffantynkää samantien ku jonnekkin liikutaan vaikka sit vaan kauppaan mentäis. :)
Ja kuva on erinomainen vaikka olis vähän aurinkoisempikin ilma :peukku

Siinähän oli (just ton mustan yläpuolella) myynnissä se 50tkm ajettu -04 Intense, osta se ni ei tarvi heti viedä huoltoon...

EDIT: TÄMÄ
 
Vs: Grandiksen varustustaso

On noissa 90tkm hihnan vaihto ja maksaa maltaita :mad:. On noi kyllä 6 paikkasena paremman näköisiä. Mulla kun on se 7 paikkanen kun on tarvetta luultavammin sille yhdelle ylimääräiselle. On kyllä komia :driver tollasella.
 
Vs: Grandiksen varustustaso

nii se on vaa automaatti ja en kyl haluu sellast vaan manuaali mielummin. onks nois vuosimalleis mitää eroja?
 
Vs: Grandiksen varustustaso

Noin mä kans aattelin mut kun tuli ostettua toi automaatti niin on se vaan niin mukana ajella. Eikä toi automaatti ole mikään laiska ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom