Moi
Asensin -91vm TT GTOhon uuden downpipen+blueflamen putkiston ja jätin katin kokonaan pois.
Orkkiskatissa oli lämpötila-anturi jonka keraamisen piuhan katkaisin... ja kas ->kojetaulussa syttyi punainen varoitusvalo kertomaan ylikuumentuneesta katalysaattorista!
Kulkuun tämä varoitusvalo ei vaikuttanut mitenkään... (päinvastoin uusi downpipe+katin poisjättö piristivät menoa oleellisesti ;D) mutta onko sillä varoitusvalolla muita vaikutuksia joita pitäisi ottaa huomioon eli onko katin lämpötila-anturilla jokin yhteys jonnekin moottorinohjaukseen tms..?
Ellei varoitusvalolla ole mitään väliä niin kuinka pääsen valosta eroon, lamppu pois kojetaulusta?
Asensin -91vm TT GTOhon uuden downpipen+blueflamen putkiston ja jätin katin kokonaan pois.
Orkkiskatissa oli lämpötila-anturi jonka keraamisen piuhan katkaisin... ja kas ->kojetaulussa syttyi punainen varoitusvalo kertomaan ylikuumentuneesta katalysaattorista!
Kulkuun tämä varoitusvalo ei vaikuttanut mitenkään... (päinvastoin uusi downpipe+katin poisjättö piristivät menoa oleellisesti ;D) mutta onko sillä varoitusvalolla muita vaikutuksia joita pitäisi ottaa huomioon eli onko katin lämpötila-anturilla jokin yhteys jonnekin moottorinohjaukseen tms..?
Ellei varoitusvalolla ole mitään väliä niin kuinka pääsen valosta eroon, lamppu pois kojetaulusta?