J
jaskajokunen
Guest
Taas kerran rojahti "käyttövoimavero" laatikkoon ja nykyisillä hinnoilla alkaa kasvamaan sarvi otsaan. Eli taas kerran aloin haaveilemaan pajen muuttamisesta huoltoautoksi. Mitähän vaatimuksia em. muutos sisältää ?
Käsittääkseni jonkinlainen työkalulaatikko pitää hommata ja ilmeisesti kiinteästi pultata autoon sekä takapenkit poistaa (kaikkiko ? ) Pitääkö ne penkin kiinnikkeet jotenkin tuhota tsn. hitsata umpeen ? Ilmeisesti 80-lätkä tulee ? Palauttaavatkos ne mulle juuri maksamastani käyttövoimaverosta ylijäävät rahat , jos olen just kerinnyt sen kalliimman maksaa ? Entäs jos joskus haluan muuttaa pajeron takaisin huoltoautosta maasturiksi, mitäs sit joutuu maksamaan ?
edit: typoja
Käsittääkseni jonkinlainen työkalulaatikko pitää hommata ja ilmeisesti kiinteästi pultata autoon sekä takapenkit poistaa (kaikkiko ? ) Pitääkö ne penkin kiinnikkeet jotenkin tuhota tsn. hitsata umpeen ? Ilmeisesti 80-lätkä tulee ? Palauttaavatkos ne mulle juuri maksamastani käyttövoimaverosta ylijäävät rahat , jos olen just kerinnyt sen kalliimman maksaa ? Entäs jos joskus haluan muuttaa pajeron takaisin huoltoautosta maasturiksi, mitäs sit joutuu maksamaan ?
edit: typoja