Kyseisessä autossa on siis Mitsubishin moottori, 2.5TD vuosimallia 2006. Tyhjäkäynnillä auto rynkyttää ja savuttaa, ajossa toimii melkein ok ja tehot on tallella. Välillä nostaa tyhjäkäyntikierrokset korkealle kunnes taas normalisoituu, tätä tekee ajossakin että alkaa itsestään kiihdyttämään ja hetken päästä lopettaa. Ongelma lienee syöttöpumpussa? Se on perinteinen mutta sinne menee iso nippu johtoja. Mikähän siinä voisi mättää?
Mitä kaikkea sähköt mahtaa siellä pumpussa säätää?
Kävisköhän tilalle käydä vanhempi pumppu Pajerosta tai L200:sta jossa ei ole sähköjä? Tuntuu olevan käytetyt pumputkin hieman tiukassa.
Mitä kaikkea sähköt mahtaa siellä pumpussa säätää?
Kävisköhän tilalle käydä vanhempi pumppu Pajerosta tai L200:sta jossa ei ole sähköjä? Tuntuu olevan käytetyt pumputkin hieman tiukassa.