Vs: IGU carisma the pommin keskustelu
Otan osaa. Itse tein päätöksen, että tuo nykyinen Carisma on ihan tasan tarkkaan viimeinen "MADE IN EUROPE" vekotin, joka meikäläiselle tulee.
Rellun loota paranee sillä puslaremontilla aika paljon, mutta eihän siitä kepistä nyt hyvää saa ikinä. Mutta synkat tosiaan toimii paljon paremmin kuin japanian laatikoissa, se on toki myönnettävä.
Ja se 4G92 kone on kyllä laulun arvoinen käyttiksessä. Maantiellä alle 6 on ihan helppo pala, sekakulutuksessa 6.5. Ei minusta paha. Vääntöähän siinä ei ole, ja rellun lootassa on vielä liian pitkä ykkönen, mutta kyllä sillä nyt rekoista ohi pääsee, kun osaa käyttää vaihteita. Ja kabiinissa tarkenee talvella.
Mutta sitten se muu auto: koittakaa löytää Carisma, jossa etupenkin pohjat EIVÄT ole romahtaneet. Sähkökatkaisijat ja johtosarjan vedot: aika sauhuissa duunattu vissiin molemmat. Korin osien sovitus.... no ei nyt ihan nyrkki mene oven karmin väliin. Ja ne täysin lapselliset muoviyläpäät tolpissa. Carisman kuljettajalle alustan kolinat tulee kyllä tutuksi: jos etupää ei kolise, niin takapää sitten ainakin. Leimalle kelpaa silti aina ilman mitään...
EDIT: ja ne stanan vinkuvat pyyhkijät...