En tiedä onko aina ollut ja toimiiko ihan oikein, mutta huomasin että turbiini lukkiutuu vasta kun vaihteistööljyt lämpenee riittävästi. Eli jos kylmällä koneistolla lähet ajamaan esim 100 km/h, niin turbiini ei lukitu kuin vasta muutaman ajokilometrin jälkeen. Ekan lukkiutumisen jälkeen kytkeytyminen on normaalia. Onkohan siinä jokin lämpötilavaatimus vai olisiko öljynvaihdon aika? Onkos muillakin näin?
Paljonkos teillä on muuten moottorissa kierroksia, kun turbiini lukkiutuneena ajatte nelosella sataa. Itsellä kierrokset on karvan verran yli 2250rpm:n pikkuviivan. Ja siitä hidastaessa turbiinilukko pysyy tarvittaessa kytkettynä about 1700 rpm:n kierroksille.
Paljonkos teillä on muuten moottorissa kierroksia, kun turbiini lukkiutuneena ajatte nelosella sataa. Itsellä kierrokset on karvan verran yli 2250rpm:n pikkuviivan. Ja siitä hidastaessa turbiinilukko pysyy tarvittaessa kytkettynä about 1700 rpm:n kierroksille.