Jakopää

Jalperi

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2008
Eli joku on jo varmaan vaihtanu jakopään hilut, ja itellä on se nyt eessä. mistä osat ja mitkä kaikki osat kannattaa vaihtaa ? Ja mitä kaikkea tarvii purkaa tieltä pois ?
Camskill:ltä näyttää löytyvän noi osat mutta onko eroa sitten orkkisosiin ?
 
Vs: Jakopää

Ihan vaan sivukommenttina,kun olen tietääkseni melko ensimmäisenä ja ainoana tuollaisen homman tehnyt (ei oma auto) että jos ja kun siihen ryhtyy niin on syytä löytyä kunnon työkaluja ja aikaa kannattaa varata kellon ympäri varsinkin jos vaihtaa samalla vesipumpunkin,ja jos ei satu olemaan erityisen ahkera ja pätevä remonttimies...!? Pulttien kiertämistähän se kuitenkin on mutta muutamia asioita on silti syytä tietää jos tuollaisen tekee... Ja vesipumpun vaihtomahdollisuus on suunniteltu ihan kännissä,yhden pultin takia pitää tehdä kohtalainen määrä lisätyötä,no se riemu selviää kun hommaan tarttuu... :( :)
 
Vs: Jakopää

noni camskillilt tuli paketti ja laauntai aamusta tarkotus alkaa vaihtamaan hihnoja, ni onko siin jakopääs mitää ihmeellist, onko mitään niksei jos joku tehny.
 
Vs: Jakopää

Asia ylös nyt.

Hommaan on ryhdytty koska ei ole varallisuuksia viedä firmaan :(

Ainoa paikka mikä kanittaa on alapäästä siivapyörän irroitus joka on yhdellä 22mm hylsyllä/pyssyllä avattavissa.. Onko tuo pultti tosiaan 187Nm kiinni ja luultavasti tehtaan jäljiltä jokin lukite vielä välissä?

Millä noita on avattu täällä foorumilla? Ite oon koittanu pulttimopolla jossa aivan liian pieni kompura päässä ::)

Jos joku keksii jonkun hyvän kikan niin huudelkaa ihmeessä koska mä en enää keksi ketään tuttua kellä olis isompaa kompuraa kun mun 190L/min (aivan liian vähän) tuottava rutku :D
 
Vs: Jakopää

Juccaaa sanoi
Asia ylös nyt.

Hommaan on ryhdytty koska ei ole varallisuuksia viedä firmaan :(

Ainoa paikka mikä kanittaa on alapäästä siivapyörän irroitus joka on yhdellä 22mm hylsyllä/pyssyllä avattavissa.. Onko tuo pultti tosiaan 187Nm kiinni ja luultavasti tehtaan jäljiltä jokin lukite vielä välissä?

Millä noita on avattu täällä foorumilla? Ite oon koittanu pulttimopolla jossa aivan liian pieni kompura päässä ::)

Jos joku keksii jonkun hyvän kikan niin huudelkaa ihmeessä koska mä en enää keksi ketään tuttua kellä olis isompaa kompuraa kun mun 190L/min (aivan liian vähän) tuottava rutku :D
No jos pulttipyssy on joku parinkympin kiinalainen ni tuskin lähtee.Teet työkalun siihen pyörään että pysyy paikoillaan ja väännät kunnon jatkolla tai sit startilla napsautat auki.
 
Vs: Jakopää

Juccaaa sanoi
Jos joku keksii jonkun hyvän kikan niin huudelkaa ihmeessä koska mä en enää keksi ketään tuttua kellä olis isompaa kompuraa kun mun 190L/min (aivan liian vähän) tuottava rutku :D

Pyssyn pitää olla voimakas JA paineilmaletkun ISOA, että pyssy saa tarpeeks ilmaa. Normaalisti kelalla oleva letku ei riitä.
Ja lyö pultin päähän ensin niin se auttaa.
 
Vs: Jakopää

Johan pultti aukes kun sain lainaan Makitan verkkovirralla toimivan pulttipyssyn (ja ison sellasen).. Urakka jatkuu :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom