Joku avannut Lancerin lämmityslaitetta?

  • Viestiketjun aloittaja Henkka_with_Lancer
  • Aloituspäivämäärä
H

Henkka_with_Lancer

Guest
...onkelma...
Mulla on Lanceri -92 (uudempi korimalli) 1.6glxi ja siitä hävisi lämmöt.. okei.. avasin kojelaudan vaan
(uhka-/tyhmänrohkea kun olen) ja havaitsin sellaisen asian:
;D
- Kojelaudan takan/alla on valkoinen mötikkä,eli itse lämmityslaite,ja siihen menevä tappi joka näyttää olevan lämmityslaitteen vesiventtiilin tappi joka sen vedenkierron määrittelee.. se tappi on POIKKI :eek:
No.. tarvisiko ostaa koko lämmityslaite ja vaihtaa se vai onnistuisiko pelkkä tapin vaihto,ja romuttamotkin myy varmaankin koko möhkäleen kerralla..
Mutta kun en ole avannut vielä laitetta.. uskaltaakohan siihen mennä koskemaan? ???
Apua kaivataan...
 
Noniin. muutama viikko sitten purin itse kojelaudan ja avasin lämmityslaitteen autotallin lattialle ja voin siitä kokemuksesta sanoa että älkää helv*tti menkö avaamaan,ellei ole super hermot ;D
sain kyllä itse korjattua,vika oli lämmitysilmaventtiilin tapissa,joka oli poikki,sen tapin väliin porasin reiät ja liimasin metalli naulan siine sisään (ei ainakaan katkea),mutta kylläpäs oli paska homma ja tuskin keneltäkään koskaan menee sellainen paskaksi ???
Ei suomesta ollut saatavilla sellaista läppää,korjaamoilta varmaan löytyisi mutta vastaus on... mitä ilmeisimmin, tule itse purkamaan lämmityslaite... heh,tai sitten ne myy koko lämmityslaitteen... ;D Mutta tälläistä tämä on,ja ainakin toimii :p
 
Takaisin
Ylös Bottom