Nakutustunnistimen vika todennäköisesti tiputtaa koneen "varakartoille" eli paksulle ja sytytysennakkoa on luokkaa 5-10 astetta liian vähän. Ei varmasti kulje mihinkään ja tuntuu tukkoiselta.
Saattaahan se olla ST:n mainitsemaa haamunakutustakin, mutta myös ihan selkeä anturivika on mahdollinen. Tuleeko koodi heti uudelleen kun ECU:n nollaa?
Jos kysymys on haamunakusta niin pikafiksaus voisi olla anturin ottaminen lohkosta irti ja pehmustaminen vaahtomuoviin jonnekin konehuoneessa niin että johto pysyy kiinni. Kuulokkeilla olisi hyvä kuunnella ettei nakuta oikeasti ja tankata V-Poweria tms. toistaiseksi. Johdon irrottaminen aiheuttaa ECU:ssa aikaisemmin kuvatun suojausreaktion.
Niko EDIT: keskustelu siis alkoi GTI Lancerin vedottomuudesta. Antoi koodin 31. Nyt jaettu omaksi keskustelukseen.
Saattaahan se olla ST:n mainitsemaa haamunakutustakin, mutta myös ihan selkeä anturivika on mahdollinen. Tuleeko koodi heti uudelleen kun ECU:n nollaa?
Jos kysymys on haamunakusta niin pikafiksaus voisi olla anturin ottaminen lohkosta irti ja pehmustaminen vaahtomuoviin jonnekin konehuoneessa niin että johto pysyy kiinni. Kuulokkeilla olisi hyvä kuunnella ettei nakuta oikeasti ja tankata V-Poweria tms. toistaiseksi. Johdon irrottaminen aiheuttaa ECU:ssa aikaisemmin kuvatun suojausreaktion.
Niko EDIT: keskustelu siis alkoi GTI Lancerin vedottomuudesta. Antoi koodin 31. Nyt jaettu omaksi keskustelukseen.