Keyless Operation System (KOS)

Huppe

New Member
Liittynyt
26 Helmikuu 2012
Tuosta otti ja hajos avain tänään. Iltapäivällä eilen ajoin parkkiin, avain takin taskussa sisällä naulakossa yön yli ja aamulla ei mitään eloa. Valo palaa/vilkkuu avaimessa normaalisti mutta ovet ei aukea eikä anna käynnistää edes metalliavaimella. Tai siis toki starttaa mutta ajonesto hannaa vastaan eikä lähde käyntiin. Vaihdoin patteritkin, ei vaikutusta. Toisella avaimella toimii moitteetta.

No, pitää käydä huomenna huoltotiskillä kyselemässä. Autona siis 2009 Outlander.
 
Vs: Keyless Operation System (KOS)

Pariston vaihto ei siis auttanut, mutta kun avaimen koodasi lisäksi uudelleen niin alkoi toimimaan. Eli ei varsinaista vikaa, näppäilin tuota varmaan "liian paljon" tyhjällä paristolla tai jotain?

Maksoi 0 euroa kuitenkin huollossa.
 
Vs: Keyless Operation System (KOS)

Olen huomannu -98 galantissa että paristo ilmeisesti loppumassa..välillä ei meinaa totella ensinkään ja toisinaan ottaa kymmenienkin metrien päästä.

Voikohan tuon pariston vaihtaa ite "unohtaako koodit?" vai pitääkö käydä liikkeessä..
(ei todnäk siis paljoakaan maksa, mutta uteliaisuudesta ja tee-se-itse hengessä kyselen)


*muuan toyotassa joskus kävi niin, että kun paristo meni tyhjäksi, niin koodit unohtui säätimestä. Tosin tämä oli jonkun edellisen omistajan jälkiasentama hälytin, jonka merkki ja mallihaulla ei sit löytyny kirveelläkään ohjeita et miten sen sais ohjelmoitua uudelleen tai edes käyttöohjeita saanut mistään. Ei sitten auttanu muuta, kuin naapurien ihmeteltäväks pihalle ja repimään vermeitten kytkentöjä irti tonkien ja etsien niitä kaapelointeja seuraillen eri puolilta autoa sireenin piiputtaessa ;D
 
Vs: Keyless Operation System (KOS)

Itselläni siis jo autoa ostaessani reilu 1kk sitten, toisesta kaukosäätimestä oli paristo täysin loppu, edes ledit eivät palaneet. Vaihdoin itse ja avain alkoi toimia. Toisen kohdalla sitten näin.

Taitaa olla tuurista kiinni?
 
Takaisin
Ylös Bottom