No niin.
Lancer -91 tilttasi tiistaina oikeen huolella. Menee sitten auton huolto kalleimman kautta. Ensin 100 euron lavakuljetus merkkikorjaamolle ja sitten odottamaan lisäuutisia kunhan kone saadaan auki. No kiertokanki on kuulemma vääntynyt tiedä sitten mitä muuta tuhoa koneesta vielä löytyykään. Uuden kannen sain romuttamolta ja se on plaanattavana mut kanki ja tiivistesarja meni tilaukseen. Täytyy sanoa että kallista on merkkikorjaamon työ nimittäin jo em. toimenpiteet varaosineen (kansi ei sisälly hintaan) tulee maksamaan 1500 euroa. Mitähän koneesta vielä löytyy? Viilaakohan noi mua linssiin sillä varaosiin laskujeni mukaan sisältyy noin 500 euroa. Työtä 1000 eurolla? Huh Huh! (16 tuntia!!) Jos tällä rempalla saan autolle sen 50-100 tkm lisäaikaa niin on se sen väärti.
Hyvä käyttöautohan tuo Lancer on ollut mutta nää jatkuvat remontit syö miestä!
Lancer -91 tilttasi tiistaina oikeen huolella. Menee sitten auton huolto kalleimman kautta. Ensin 100 euron lavakuljetus merkkikorjaamolle ja sitten odottamaan lisäuutisia kunhan kone saadaan auki. No kiertokanki on kuulemma vääntynyt tiedä sitten mitä muuta tuhoa koneesta vielä löytyykään. Uuden kannen sain romuttamolta ja se on plaanattavana mut kanki ja tiivistesarja meni tilaukseen. Täytyy sanoa että kallista on merkkikorjaamon työ nimittäin jo em. toimenpiteet varaosineen (kansi ei sisälly hintaan) tulee maksamaan 1500 euroa. Mitähän koneesta vielä löytyy? Viilaakohan noi mua linssiin sillä varaosiin laskujeni mukaan sisältyy noin 500 euroa. Työtä 1000 eurolla? Huh Huh! (16 tuntia!!) Jos tällä rempalla saan autolle sen 50-100 tkm lisäaikaa niin on se sen väärti.
Hyvä käyttöautohan tuo Lancer on ollut mutta nää jatkuvat remontit syö miestä!