kireemmät nokat

sampsa93

New Member
Liittynyt
7 Lokakuu 2013
eli oon täs vähän nuista hks 272 nokista lukenu ois hyvät mutta oisko muilla jotain muita vaihtoehtoja/kokemuksia ja rovi on 5 runko ja 6kone paikalla. Ei tarkkaa tietoa mitä autoon laitettu mut penkkilappu löytyy jossa on 1barin ahdoilla otettu 320hp ja vääntöjä en muista?
 
Vs: kireemmät nokat

Kannattaa ensin selvittää mitä autoon tehty.

Itsellä Kelfordin 272 ja toimii hienosti. Tyhjäkäynnin saa pysymään alta 1000rpm.

Se mitä HKSn tulee niin on varmasti toimiva paketti, mutta edelleen tsekkaisin mitä koneelle tehty. Bensa vaiko e85?
 
Vs: kireemmät nokat

ihan bensapeli on ja ei se vanha omistajakaan tarkallee tienny mitä siihen on tehty ilmanotto, ahtoputkisarja, välijäähyä ja amw laitettu ohjelma jossa otettu 1bar se 320 pollea
 
Vs: kireemmät nokat

T. Kiili sanoi
Moottorin hyötysuhde paranee ja teho kasvaa ilman ahtopaineen nostoa?

Niin, tässä tapauksessa yläkierroksilla :)

Mutta onhan noita fiksuja nokkia nykyään tarjolla, minkä turvin spooli säilyy samassa ja saa koko vetoalueen lisää voimaa. Ei toki halvin tapa ottaa voimaa, mutta haittaako se?
 
Vs: kireemmät nokat

no laitan ne nokat sinne vaikka ihan siinä mielessä ettei tuu käytettyä mihinkään tyhjäänpaskaan(baari yms.) rahoja ;D
Ja turbo autossa on kaks vaihtoehtoa 1.Siinä ei ole tarpeeksi tehoa 2.Se on rikki. Yleensä tämä rikkoutuminen johtuu siitä että sieltä on niillä paineilla yritrtty kairata lisää poweria 8)
 
Vs: kireemmät nokat

itelläki alkanu nyt nuo kelfordin 272 poltteleen...jospa sitä ens kuussa ostais itelle synttärilahjaksi ;D
 
Vs: kireemmät nokat

Mikä turbo sulla ?

Jos ei vielä ole ysin 80series niin sillä saat samaan rahaan enemmän tehoa...

Jos haluat suosituksia nokista niin : GSC S1 , eikä mitään HKS nokkia...
 
Vs: kireemmät nokat

-JP- sanoi
Mikä turbo sulla ?

Jos ei vielä ole ysin 80series niin sillä saat samaan rahaan enemmän tehoa...

Jos haluat suosituksia nokista niin : GSC S1 , eikä mitään HKS nokkia...

eli mulla on siinä joku 30 000km ajettu 5 uus turbo nii en viittis vielä alkaa sitä vaihtaan, mutta turbokin vaihtuu jossain kohtaa kesää... mulle on nuita kelford camsseja kehuttu... mutta nokkien suhteen en oo vielä mitään lyöny lukkoon et tässä on kuite näitä vaihtoehtoja. Saas nyt nähä mitkä sinne eksyy ens kuussa :) ja ehdotuksia nokista otetaan toki vastaan!
 
Vs: kireemmät nokat

sampsa93 sanoi
eli mulla on siinä joku 30 000km ajettu 5 uus turbo nii en viittis vielä alkaa sitä vaihtaan, mutta turbokin vaihtuu jossain kohtaa kesää...

Tomei Poncamit (260 asteiset) koneessa antoivat sellaiset 372-395 hv 98E bensalla Evo 5 vakioahtimella vähän kelistä riippuen. Vastaavat suurin piirtein HKS 272 nokkia. Tietysti oli perusjutut eli putkisto, pumppu ja ilmansaantin kunnossa. Ei siinä ahtimessa mitään vikaa ole, hyvä peli.

Isommalla ahtimella ja rakennetulla koneella irtosi noilla samoilla nokilla 520+ hv E85 polttoaineella. Käyntiäänestä ei erottanut mitään erikoista tyhjäkäynnillä ja päästöt olivat loistavat.
 
Vs: kireemmät nokat

ast sanoi
Tomei Poncamit (260 asteiset) koneessa antoivat sellaiset 372-395 hv 98E bensalla Evo 5 vakioahtimella vähän kelistä riippuen. Vastaavat suurin piirtein HKS 272 nokkia. Tietysti oli perusjutut eli putkisto, pumppu ja ilmansaantin kunnossa. Ei siinä ahtimessa mitään vikaa ole, hyvä peli.

Isommalla ahtimella ja rakennetulla koneella irtosi noilla samoilla nokilla 520+ hv E85 polttoaineella. Käyntiäänestä ei erottanut mitään erikoista tyhjäkäynnillä ja päästöt olivat loistavat.

Mulla samaiset nokat ja tosiaan konekin vasta sisäänajossa mutta käynti on tasaista, veto on tasaista ja päästöt oli loistavat leimalla. Dyno paljastaa sitten loput jossain kohtaa.
 
Takaisin
Ylös Bottom