Konsolipelit

Vs: Konsolipelit

http://pelaajalehti.com/2010/08/12/seuraava-need-for-speed-nayttaa-upealta-katso-kuvat/

Tuota odotellessa :)
 
Vs: Konsolipelit

Tulipahan kokeiltua Mafia 2:sen demoa. Peli vaikuttaa todella hyvälle niinkuin oli ykkönenkin. Pari juttua tosin hiukan huolestutti. Ensinnäkin pelin outo kankeus, jotenkin tuntui kuin pelissä olisi ollut koko ajan jonkin sortin "slow motion" päällä. Toinen asia oli kameran käyttäytyminen, pelaajan ollessa jalan tuntui kamera olevan varsinkin sisätiloissa enemmän hukassa kuvaamassa väärään suuntaan kuin oikeassa paikassa.

Tosin demohan tämä vasta on ja varmasti itse peliin tulee paljon erilaisia parannuksia, joten odotukset on korkealla :peukku
 
Vs: Konsolipelit

samat fiilikset Mafian demosta, hiukan kankeaa oli taistelut/kuvakulmat ....
kai siihenki sit tottuu jos rupee tosissaan vääntämään...
 
Vs: Konsolipelit

Ei mikään konsolipeli, mutta PC:lle Steamin kautta tuli heräteostoksena ostettua tommonen MotorM4X: Offroad Extreme -peli.

Latautuu paraikaa, joten saas nähä minkälaista menoo mahtaa olla :D
 
Vs: Konsolipelit

GT5 euroopan myynti alkaa 3.11.
Eli ei niin pahasti jaljessa kuin pelkasin..
 
Vs: Konsolipelit

Juu ja samana päivänä lehmät lentää, Odotan innolla tätä maagista 3.11
 
Vs: Konsolipelit

Voisi ottaa session NFS Shiftiä joku ilta näin Kemoran ratapäivien jälkimainingeissa. Tahkotaan nyt vielä Shiftiä ennenkuin kohta aurinko nousee ja GT5 tulee pihalle (tulee sitten kun tulee).
 
Vs: Konsolipelit

Jahas..oiskohan se aika kaivaa MAG taas naftaliinista:

http://blog.mag.com/blog/2010/09/patch-alert-mag-2-0/

Kovaa päivitystä siis luvassa!
 
Vs: Konsolipelit

Tuommoinen peli tuli tilattua pleikkariin. Pitkästä aikaa kunnon rallipeli, toivottavasti :driver

http://www.plan1.fi/index.php?tuote_id=15739&page=0&kategoria=138&sub=136

http://www.wrcthegame.com/EN-us/
 
Vs: Konsolipelit

Heppara sanoi
Tuommoinen peli tuli tilattua pleikkariin. Pitkästä aikaa kunnon rallipeli, toivottavasti :driver

http://www.plan1.fi/index.php?tuote_id=15739&page=0&kategoria=138&sub=136
http://www.wrcthegame.com/EN-us/

Demoa koitin eilen. Äänet eivät oikein vakuuttaneet , Citikan äänet kuin jostain sähköautosta. Lisäksi samaa vikaa kuin joskus aiemmin Colinmcray peleissä , että heinänkorret ja muu kasvillisuus hidastaa liikaa , eikä puu-aita hajoa vaikka siihen ottaa kontaktia.

Hyvääkin toki on : Kuskit oikeilla nimillä sekä näytti olevan paljon erilaista kalustoakin.
 
Vs: Konsolipelit

-JP- sanoi
Demoa koitin eilen. Äänet eivät oikein vakuuttaneet , Citikan äänet kuin jostain sähköautosta. Lisäksi samaa vikaa kuin joskus aiemmin Colinmcray peleissä , että heinänkorret ja muu kasvillisuus hidastaa liikaa , eikä puu-aita hajoa vaikka siihen ottaa kontaktia.

Hyvääkin toki on : Kuskit oikeilla nimillä sekä näytti olevan paljon erilaista kalustoakin.

+1 mutta on tuo peli niin saatanan ruma että ei mitään järkeä.. ajettavuuskin hieman ihmeellinen. Tuosta auton hajoamisesta sen verran että otin vauhtia 100km/h ja kajautin puuhun eikä mitään tapahtunut :/ Tuossa vaiheessa pitäis matkan jo katketa mun mielestä...
 
Vs: Konsolipelit

Chiqi_ sanoi
+1 mutta on tuo peli niin s*aatanan ruma että ei mitään järkeä.. ajettavuuskin hieman ihmeellinen. Tuosta auton hajoamisesta sen verran että otin vauhtia 100km/h ja kajautin puuhun eikä mitään tapahtunut :/ Tuossa vaiheessa pitäis matkan jo katketa mun mielestä...

Meikä kajautti betonipossuun huolella , kartturi totesi radiossa ,että syyläri on vaurioitunut... Matka senkuin jatkui vaan...
 
Vs: Konsolipelit

"Mä arvasin" ;D. Voi hitsi että voiko se olla niin vaikeeta tehdä nykypäivänä hyviä rallipelejä. RBR tai Colin Mcrae 2-fiilis, tän päivän grafiikka ja vauriomallinnus, se ois siinä.
 
Vs: Konsolipelit

Maa tota vahan pelkasinkin kun taa julkistettiin, julkistus - julkaisu aika oli kovin lyhyt ja tekijatiimilla ei hirveasti kokemusta autopeleista..
(tais siella kuitenkin jonkin verran olla kokemusta, osa porukasta ollut joskus tekemassa jotain, ei vaan muista eika jaksa kayttaa googlea)
 
Vs: Konsolipelit

Chiqi_ sanoi
+1 mutta on tuo peli niin s*aatanan ruma että ei mitään järkeä.. ajettavuuskin hieman ihmeellinen. Tuosta auton hajoamisesta sen verran että otin vauhtia 100km/h ja kajautin puuhun eikä mitään tapahtunut :/ Tuossa vaiheessa pitäis matkan jo katketa mun mielestä...

Yritin joku puolisen tuntia rikkoa autoo niin paljon kun mahollista. Eipä matka katkennu tai renkaita irronnu...
 
Vs: Konsolipelit

Shadow sanoi
Yritin joku puolisen tuntia rikkoa autoo niin paljon kun mahollista. Eipä matka katkennu tai renkaita irronnu...

Ei vakuuttanut WRC sitten yhtään. Täyttä hintaa tuollaisesta kurasta en ikinä maksaisi, mielummin sitten vaikka Dirt. Mahdollisesti jostain alelaarista voi sitten joskus lunastaa lisensoitujen autojen ja kuskien takia.
 
Vs: Konsolipelit

-JP- sanoi
Demoa koitin eilen. Äänet eivät oikein vakuuttaneet , Citikan äänet kuin jostain sähköautosta. Lisäksi samaa vikaa kuin joskus aiemmin Colinmcray peleissä , että heinänkorret ja muu kasvillisuus hidastaa liikaa , eikä puu-aita hajoa vaikka siihen ottaa kontaktia.

Hyvääkin toki on : Kuskit oikeilla nimillä sekä näytti olevan paljon erilaista kalustoakin.


Demon perusteella on kyllä vähän pettymys, odotin kyllä parempaa. :-\
 
Vs: Konsolipelit

Chiqi_ sanoi
+1 mutta on tuo peli niin s*aatanan ruma että ei mitään järkeä.. ajettavuuskin hieman ihmeellinen. Tuosta auton hajoamisesta sen verran että otin vauhtia 100km/h ja kajautin puuhun eikä mitään tapahtunut :/ Tuossa vaiheessa pitäis matkan jo katketa mun mielestä...

Muuttele niitä setuppeja pikkusen, jarru ja ohjaus assistentit vittuun, ja pistät damagen herkkyyden maksimiin :peukku Pari kertaa kolisuttelee, niin johan auto vetelee minne sattuu, kun on iskarit, voimansiirto ja ohjaus paskana ;D

Äänet on kyllä aika typerän kuuloiset :mad: Ja odotin kyllä myöskin että grafiikatkin ois ollu hitusen paremmat, mutta samanlaisethan nuo on kuin pleikan kilin colin mcraessa
 
Vs: Konsolipelit

epestrand sanoi
Onko kukaan pelannut sitä wrc pc peliä,missä on jykylä mukana?

Tää on konsoli keskustelu ,mutta samaa kuraa se varmaankin on. Niin kuin yleensä kaikki lisenssi tuotteet.

Toiset talot käyttää rahansa kehitys työhön toiset lisenssi maksuihin.

Aika harva peli on niin yber nimekäs kuin GT sarja ,että kun ennakkotilaus on mahdollista niin miljoona ihmistä tilaa tuotteen vuorokauden sisällä vaikka ei edes tiedetä milloin on julkaisupäivä tai että mitä se maksaa.
 
Vs: Konsolipelit

Veikka sanoi
Muuttele niitä setuppeja pikkusen, jarru ja ohjaus assistentit vittuun, ja pistät damagen herkkyyden maksimiin

Joo oli kyllä mutta en minä silti mitään paskaksi saanut... Ainakaan yhtä paskaksi kun peli itse on ;D
 
Vs: Konsolipelit

Chiqi_ sanoi
Joo oli kyllä mutta en minä silti mitään paskaksi saanut... Ainakaan yhtä paskaksi kun peli itse on ;D

No sit sä varmaan oot niin hyvä pelaamaan ettet kolistele autoa puihin ;D
 
Vs: Konsolipelit

-JP- sanoi
Tää on konsoli keskustelu ,mutta samaa kuraa se varmaankin on. Niin kuin yleensä kaikki lisenssi tuotteet.

Toiset talot käyttää rahansa kehitys työhön toiset lisenssi maksuihin.

Aika harva peli on niin yber nimekäs kuin GT sarja ,että kun ennakkotilaus on mahdollista niin miljoona ihmistä tilaa tuotteen vuorokauden sisällä vaikka ei edes tiedetä milloin on julkaisupäivä tai että mitä se maksaa.
Selvä :peukku
 
Vs: Konsolipelit

Medal of Honoria tuossa pelaillu.


Komeimman näköisin Sotapeli Ever !! (PS3) :) ....toki yksinpeli olis saanu olla pidempi , yhdessä illassa pelaa tarinan läpi.
 
Vs: Konsolipelit

-JP- sanoi
Medal of Honoria tuossa pelaillu.


Komeimman näköisin Sotapeli Ever !! (PS3) :) ....toki yksinpeli olis saanu olla pidempi , yhdessä illassa pelaa tarinan läpi.

Vähän kokeiltu tosin Xboxilla. Ei tehnyt vaikutusta. ::)
Mielestäni ei niin siisti kuin COD ja ohjaus hieman outo. Varmaankin johtuu kun en ole tottunut Xboxiin ja CODia on tullut paljon enemmän hakattua. En siis hanki sitä vaan odotan Black Opsia. :peukku
 
Vs: Konsolipelit

lancer evo-r sanoi
Vähän kokeiltu tosin Xboxilla. Ei tehnyt vaikutusta. ::)
Mielestäni ei niin siisti kuin COD ja ohjaus hieman outo. Varmaankin johtuu kun en ole tottunut Xboxiin ja CODia on tullut paljon enemmän hakattua. En siis hanki sitä vaan odotan Black Opsia. :peukku

Tuo on DICEn tekemä eli passalee hyvin tälläiselle BF narkkarille nuo controllit. :peukku Ne Snaipper tehtävät on kyllä maukkaita ja diggailin myös sitä Apachen gunnerina istumista. :p

BF Vietnam tulossa tuossa talvella.... ::) jää varmaakin BlackOpsit narikkaan.
 
Vs: Konsolipelit

Löytyykös keltään tota f1 2010? Ite tuli eilen kaverilta ostettua mokoma peli ja alku tuntuu hankalalta mutta jospa se siitä alkaisi sujua pikkuhiljaan ;)
 
Vs: Konsolipelit

Nyt ois saatavilla Need For Speed Hot Pursuit demo xbox360 ja ps3. Aivan loistavan olonen mun mielestä, hankintaan menee :)
 
Vs: Konsolipelit

Tulkaas poijaat pelaamaa tota forzaa. Ollaan nyt muutamat kerrat pelattu shadowin kanssa. Lisää porukkaa ;)
 
Vs: Konsolipelit

-JP- sanoi
Muistaakseni Joulukuu... 2010. Jossain oli Q4 2010 ja taas sitten coming at Winter komentti toisaalla.

Tätä ootan kun kuuta nousevaa.. En oikeestaan muuta oo pelannu aikoihin kun battlefield bad companyä. :peukku
 
Vs: Konsolipelit

Ei muuta kun nettiin vaan tahkoon porukalla batlee, kun aikaa löytyy!
Tuo Onslaught on myös mielenkiintosta. Hardcode vaikeus asteella haastetta oikeasti löytyy. Joutuu oikeasti piileksiin ja väliin räiskiin!
 
Vs: Konsolipelit

nikob sanoi
Ei muuta kun nettiin vaan tahkoon porukalla batlee, kun aikaa löytyy!
Tuo Onslaught on myös mielenkiintosta. Hardcode vaikeus asteella haastetta oikeasti löytyy. Joutuu oikeasti piileksiin ja väliin räiskiin!

Kyllähän sitä vois , kun ensin selviää MoH "vitutuksesta"... Enpä ole pitkään aikaan pelannut peliä jossa oikeasti kuollessaan puristaa ottaa oikeinkin mukavasti.

Musta tuntuu ,että mua kusetetaan reaktio on läsnä erittäin vahvasti.

"Swhoops! " ...kuulu kun lyijy osuu päähän ja luulit ,että olit oikeasti piilossa. Hyvä EA ! :peukku ajattelikin vaihtaa shakkiin tai pitsin nypläykseen...

Mutta siltkin jaksaa ihmetyttää teinien extreme reaktio ajat ja yuber nettinopeudet kun tyypeillä on K/D rundin jälkeen luokkaa 54/1 ???

Mut kyllä mä luulen ,että jotenkin on nyt kusetettu... Miksi joudun aina servuille missä on mega luokat lagit ? Tai miks spawnaan aina siihen kranutulen alle tai siihen kohtaan missä yksi vihusnipu kyykyttää koko tiimin kerralla...

Ehkä oikeasti ens viikolla käyn vetäseen BF:ät ,jossa kuitenkin useimmiten on se voittaja olo.

Mut on se silti hienosti tehty. Hivenen boostattu BFBC2 grafiikat + muuta hipoa. Luulen vahvasti ,että tuleva BF3 tulee olemaan erittäin laadukas tuote.
 
Vs: Konsolipelit

Black Opsin tarina vedetty läpi! Oli oikein vauhdikasta ja näyttävää ;D
Mutta lyhythän tuo oli, niinkuin sarjan muutkin pelit! Nyt on aika siis ruveta netissä tuota pelaan.
 
Vs: Konsolipelit

black opsia tullu ny hiukka tahkottua.. tarinaakin tuli hiukan hakattua mutta äkkiä se nettipelin puolelle kääntyi :D
 
Vs: Konsolipelit

Chiqi_ sanoi
black opsia tullu ny hiukka tahkottua.. tarinaakin tuli hiukan hakattua mutta äkkiä se nettipelin puolelle kääntyi :D

Kuin myös.

Mun mielestä ei kovinkaan onnistunut jatko-osa. :( MW2 on kyllä selkeesti parempi. BO nettipeli kentät on aika huonoja ja muuten hyvin sekavan oloinen peli...
 
Vs: Konsolipelit

lancer evo-r sanoi
Kuin myös.

Mun mielestä ei kovinkaan onnistunut jatko-osa. :( MW2 on kyllä selkeesti parempi. BO nettipeli kentät on aika huonoja ja muuten hyvin sekavan oloinen peli...

Kahtelin tubesta tänään videoita, ei jumalauta, ajella jolloin radio-ohjattavalla autolla keskellä sotaa :(

Miten mää en ps3 storesta löytänyt edes demoa ???
 
Vs: Konsolipelit

Veikka sanoi
Kahtelin tubesta tänään videoita, ei jumalauta, ajella jolloin radio-ohjattavalla autolla keskellä sotaa :(

Miten mää en ps3 storesta löytänyt edes demoa ???

Ja sen auton ohjaaminen on ihan perseestä! Vasen tatti on kaasu ylöspäin painettaessa ja oikeesta ohjataan sivuttain. Jos oikeesta tatista painat hieman ylös tai alas ( vastaavasti vasurista sivuille) ni kameramies zoomaa kuvakulman jonnekkin ihan muualle. :seina

Grafiikkakin ei mun mielestä pärjää MW2. :'(
 
Vs: Konsolipelit

lancer evo-r sanoi
Kuin myös.

Mun mielestä ei kovinkaan onnistunut jatko-osa. :( MW2 on kyllä selkeesti parempi. BO nettipeli kentät on aika huonoja ja muuten hyvin sekavan oloinen peli...

No uudet aseet ja kartat tuo vaihtelua.. kun tuoho kyllästyy kokonaan ni sillo on jotain muuta pelattavaa jo kuitenki ni iha hintansa väärtiä viihdykettä mulle ainakin :)
 
Vs: Konsolipelit

Grafiikkakin ei mun mielestä pärjää MW2. Cry
Tuo on kyllä totta! Odotin hyvän näköistä graviikkaa, mutta ei :eek: Toi nyt meneen. Mutta ei mitään jakoa esim. BC2.
Ja se ihmettyttää kun jokainen peli on samanlainen, ei oikein tarjoa mitään uutta. Uudet kentät vaan ja tarina!
Mutta vaihteluna tämä menee kyllä. Kova odotus BC2 Vietnam ja GT5!
Toi zombi mättö on aika rentoo meininki, kun porukalla sitä pelaa 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom