Kulutus

MMC4ever

Galant stw -98, 2*Celeste ST-78, Space Star -02
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Laitila
Ei ole paha kuluttamaan tuollainen Lanceri, kun ajoin 598km ja meni 37,47litraa ainetta. Eli noin 6,27 l/100km.
Keskinopeus reilut 80km/h (arvio) ja pirusti vasenta kaistaa pitkin. :eek:
Ei muutakuin välttelee turhia jarrutuksia ja älyttömiä kiihdyttelyjä niin vähällä pääsee. ;D

lisäys: sisältää yhden kylmästartin lähes parinkympin pakkasessa.
 
Samoihin olen kanssa päässy kesäkelil, mutta sillo ollu matka-ajossa mittarin mukaan 120 km/h lähes koko ajan :D
Ny talvel o sekalainen ajo (välil matkaa 120 km yhteensuuntaan ja sit kaupungilla pyörimistä) ja mun ajo ei ole sitä ekologisinta ;D, ni kulutus o ny kokoajan jotai 7.8 l/100km
 
Olen onnistunut tuonkin kesäkelillä alittamaan, vaikka ajonopeus olikin suurempi. Nurkissa pyöriessä ja kylmästarttien määrän ollessa suurempi menee mullakin tuommoiset 7.7-8.0 l/100km.
Onko kukaan onnistunut alittamaan 6 l/100km? Siis bensa Lancerilla.
 
Jeps 2138km 32h:ssa... keskikulutus oli 5.6L/100km

mitäs sanot? pikkusen väsytti ton reissun jälkeen..

Se oli parin dagenin cruise/lomnareissu... :p
 
Ettet vaan väsyneenä laskenut väärin? ;D

Itse en ole kuutta alittanut, mutta enpä ole isommin yrittänytkään. Vasen kaista tahtoo kulua yhtälailla kuin oikeakin. :)
 
1.2 -89 coltilla 7.6 l/100km, 460km joista 100 km/3pv kaupunkikurvailua talla pohjassa(kun ei se ketale liiku muuten :p)
 
Galant -86 2.0 kesäkelillä 650km matkalla pääsääntöisesti moottoritie ajoa jonka aikana polttonestettä kului 50l.
 
mun paras on kaupunki ajos 13.4l sadal pienin on matka ajos 6.6l satkulla kelpaa tollaselle 1.6 sellekin toi polttoaine onneksi asumme suomessa ja bensa on halpaa ;D
 
no niin kulutuksesta...galantin tankki on 60 litraa ja ajelin sillä n.400-500km,suurin osa maantie ajoa..et kulutus oli n.10-12litraa..ei tehot muuten riitä ku pienillä vaihteillä ja suurilla kierroksilla :)
 
Aika tasaisesti on vienyt 12litraa/100km nyt talvella. Ajo on ollut motarilla tai ruuhkassa kaupungissa. Ei kovin paljoa 3-litraiseksi koneeksi!
 
viimekesänä meni kuusamo reissulla noin 7.5 litraa( +- 0,3L.) jos oikein muistan. Ja ei sillä vauhdilla tarvinnu edes toisten jalois pyöriä.
Tankillisella pääsee nyt talvella n.600 km Kesällä melkei 800km. :)
 
Takaisin
Ylös Bottom