Lyhyesti: duunissa 10A sulake per kaksi autoa, sallittu kuormitus 1100 W / auto. Toisessa autossa on 400W säteilylämmitin ja sen kaveriksi löysin Biltemasta 700/1200W sisätilanlämmittimen. 400+700 = 1100W. Tähän pieneen koppiin lämppärin täysteho 1200W taas riittää pahemmallakin pakkasella kotona.
Toisessa autossa on 550W letkulämmitin. Auto tarvitsisi kovemmilla pakkasilla vähintään 1500W teholuokan lämmitintä ja kotona sitä pystyisi käyttämään. Löytyykö miltään valmistajalta sellaista missä olisi 500-550W pienempi tehoasetus työpaikkaa varten? Tuppaavat yleensä olemaan tuollaista 800W luokkaa nuo lämmittimien pikkutehot. 550W ei tietysti ihmeitä tehdä, mutta parempi sekin kuin ei mitään.
Varaston perukoilta löytyi ikivanha Defa missä on 1100W maksimiteho ja kaksi tehoasetusta. Pitäisi mitata paljonko se pienempi teho on, siitä ei ollut mainintaa lämppärin kyljessä. Tämä on kuitenkin fyysisesti melko isokokoinen eikä 1100W teho riittäne kovemmilla pakkasilla sulattamaan ikkunoita. Tässä tietty olisi se hyvä puoli ettei siinä ole PTC vastuksia joten se nappaa suunnilleen saman tehon koko ajan ja tuosta rajoitetusta 1100W tehosta saisi parhaan hyödyn irti.
Toisessa autossa on 550W letkulämmitin. Auto tarvitsisi kovemmilla pakkasilla vähintään 1500W teholuokan lämmitintä ja kotona sitä pystyisi käyttämään. Löytyykö miltään valmistajalta sellaista missä olisi 500-550W pienempi tehoasetus työpaikkaa varten? Tuppaavat yleensä olemaan tuollaista 800W luokkaa nuo lämmittimien pikkutehot. 550W ei tietysti ihmeitä tehdä, mutta parempi sekin kuin ei mitään.
Varaston perukoilta löytyi ikivanha Defa missä on 1100W maksimiteho ja kaksi tehoasetusta. Pitäisi mitata paljonko se pienempi teho on, siitä ei ollut mainintaa lämppärin kyljessä. Tämä on kuitenkin fyysisesti melko isokokoinen eikä 1100W teho riittäne kovemmilla pakkasilla sulattamaan ikkunoita. Tässä tietty olisi se hyvä puoli ettei siinä ole PTC vastuksia joten se nappaa suunnilleen saman tehon koko ajan ja tuosta rajoitetusta 1100W tehosta saisi parhaan hyödyn irti.