Kuinka välttää turha poljetus katsastuksessa? Ostan tuossa erään takapotku L-200 (vm. 1988) 2.5D mitsun ja tiedän entuudestaan että sen pahin ongelma on savutus. Kyseisellä autolla on ajettu melkeinpä aina pienillä kierroksilla lyhyttä matkaa, eli arvaahan sen miten siinä käy.
Onkohan muita konsteja tukkoisuuden poistoon kuin purkki fortea tai rajumpi poljettaminen? Ja mitä kannattaisi huomioida jatkossa ettei karstaa kertyisi? En ole dsl tekniikkaan erikoistunut kovinkaan, kaikki pikkuvihjeetkin olisi arvokkaita.
Syöttö on ollut melkein aina ihan pohjassa, eli vetoa ei juurikaan kys. pirssistä löydy.
Kaikki muukin tieto kyseisen mallin yleisimmistä vioista olisi arvokasta.
Ps: onkohan tuossa L-200:ssa simpukkaa mitä ruuvaisi vähän... meinasi olla välystä ratissa kiitettävästi.
Onkohan muita konsteja tukkoisuuden poistoon kuin purkki fortea tai rajumpi poljettaminen? Ja mitä kannattaisi huomioida jatkossa ettei karstaa kertyisi? En ole dsl tekniikkaan erikoistunut kovinkaan, kaikki pikkuvihjeetkin olisi arvokkaita.
Syöttö on ollut melkein aina ihan pohjassa, eli vetoa ei juurikaan kys. pirssistä löydy.
Kaikki muukin tieto kyseisen mallin yleisimmistä vioista olisi arvokasta.
Ps: onkohan tuossa L-200:ssa simpukkaa mitä ruuvaisi vähän... meinasi olla välystä ratissa kiitettävästi.