L-200 painekello "yliahtaminen"

Steku22

New Member
Liittynyt
24 Huhtikuu 2006
Sijainti
Tuusula
Ostin vm. 2003 L-200 pari kuukkautta sitten ja aloin ihmetellä, kun tehot häviää välillä. Kärry perässä tai kun ylämäkeen lähdet satsaamaan. Nyt viikko sitten syttyi moottorin merkkivalo ja kävin lukemassa vikakoodit korjaamolla. Siellä oli ahtimen yliahtaminen syynä. Sitten omalle pajalle ja mitattiin ahdot, niin ne oli 1,5 - 1,7 bar kiihdytyksessä (mikäli mittari ei heitä paljoa) ;)
Säädin ahdot 1,0 - 1,1 bar ja nyt ei ole tehot hävinnyt. Alkuperäset paineet 0,9 bar, kun soitin kaverille maahantuontiin. Ja siihen ne laskee aina kun on kunnon kiihdytys tehty. Tangon alkuperäiset merkit oli kohdallaan. Voiko kello päästää paineen nousemaan tuolla tavalla?

Onko kellään ollut tälläisiä vaivoja autossa? ???
Muuten on kyllä toiminut hyvin! :driver
 
Vs: L-200 painekello "yliahtaminen"

Oon kuullu useastaki kakssatasesta, että tiukassa kiihdytyksessä lyö vikakoodin päälle ja tehot häipyy.
 
Vs: L-200 painekello "yliahtaminen"

Onnesks on niin vanha l200, ettei vikakodot kiukuttele...
 
Vs: L-200 painekello "yliahtaminen"

02 löytyy ja sama ongelma ollut kerran tai kaksi. Eli kovassa kiihdytyksessä härövalo päälle ja meno loppuu. 5vaihteella nippa nappa 80km/h.
 
Vs: L-200 painekello "yliahtaminen"

l200 on vnt ahdin 02 eteenpäin ja se alipainekello ohjaa siipien geometriaa nuo voi ruveta jumimaan ja nostaa ahtoja siinä ei ole hukkaporttia lainkaan
 
Vs: L-200 painekello "yliahtaminen"

niin no ei ihan satavarma tieto..mutta ite tulin tämmäseen tulokseen kun
satuin saamaan 03 l200 satasen turbon joka sitten vasta kotona aukastessa paljastu muuttuva geometriseksi,ja kun sitten aineelta hain tuohon tuohon tiivisteitä niin meinas että jossaim 01 jälkeen tämmöseksi vaihtunu..jollain lailla tuo toimii nyt 92 pajerossakin :driver
 
Takaisin
Ylös Bottom