Mr mmc
CS5W ralli///art
- Liittynyt
- 18 Maaliskuu 2004
- Sijainti
- Polvijärvi
Eli ongelmia tuli tehojen karkaamisen muodossa, vetää 700-3000rpm hyvin
Ja sit hyytyy.
Vähän muistelee kesän ajamisia niin satunnaisesti on tehnyt sitä, oma olettamus oli ettei ahdot pysy hks säätimellä koska se on bensakoneeseen suunniteltu mutta ahdot pysyy hyvin kunnes kierrokset menee ~3krpm sit ei vaan kiertä, mustaahan putkesta ei tule oikeastaan kuin 700-1300rpm välillä kunnes ahdot nousee.
Syöttö pumppun on team1000 teetättämä pp dieselissä, sitä on rukattu ihan ammattimaisesti, mun ei ole ikinä tarvinnut siihen koskea kuin syöttö ruuvin muodossa.
Nyt kun mun tuntema ainut diiseli guru on ollut poissa keskuudestamme jonkin aikaa ei voi kysyä neuvoa
Löytyykö foorumilta henkilöä joka tuntee mitä pumppu on syönyt?
Mahdollisesti kierroksen rajoitin pettänyt? Se on ollut vähän kuin poissa pelistä, kiertää helposti 5-6tonnia...
Auto on siis -89 L200 4x4 ja 4D56 palleron kone, jossa evo4/5/6 hybridi ahdin, evo7 välijäähdytin, hks evc ahtopaineen säädin
Ja tuo pp dieselin tekemä pumppu
Ja sit hyytyy.
Vähän muistelee kesän ajamisia niin satunnaisesti on tehnyt sitä, oma olettamus oli ettei ahdot pysy hks säätimellä koska se on bensakoneeseen suunniteltu mutta ahdot pysyy hyvin kunnes kierrokset menee ~3krpm sit ei vaan kiertä, mustaahan putkesta ei tule oikeastaan kuin 700-1300rpm välillä kunnes ahdot nousee.
Syöttö pumppun on team1000 teetättämä pp dieselissä, sitä on rukattu ihan ammattimaisesti, mun ei ole ikinä tarvinnut siihen koskea kuin syöttö ruuvin muodossa.
Nyt kun mun tuntema ainut diiseli guru on ollut poissa keskuudestamme jonkin aikaa ei voi kysyä neuvoa
Löytyykö foorumilta henkilöä joka tuntee mitä pumppu on syönyt?
Mahdollisesti kierroksen rajoitin pettänyt? Se on ollut vähän kuin poissa pelistä, kiertää helposti 5-6tonnia...
Auto on siis -89 L200 4x4 ja 4D56 palleron kone, jossa evo4/5/6 hybridi ahdin, evo7 välijäähdytin, hks evc ahtopaineen säädin
Ja tuo pp dieselin tekemä pumppu