UITTO-
Active Member
- Liittynyt
- 22 Heinäkuu 2006
- Sijainti
- Tarvasjoki
tänne risuja ja ruusuja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
tepi sanoino jo on saanut osumaa etupää :nykii
UITTO- sanoiPunasia autoja on suomi täynnä..
Mut niin. joko punanen tai tuo keltanen. saas nyt nähä.
Voipi olla et ennen enskesää tuo mieli muuttuu viel monesti
nokonzok sanoiEikös tämä ole se laiton Lancer 1.3?
MetanolMan sanoiNo miten niin laiton, onhan se leimassa ja ajossakin ??? Vai olenko nähnyt näkyjä tähän asti :nykii
osku sanoiVai onko se taas jotain legendaa tuo tarina tästä autosta?
Köyhien & kateellisten puhetta?
Hieno peli joka tapauksessa
nokonzok sanoiOLI leimassa ja OLI ajossa. Sittemmin ymmärtääkseni todettiin vähän vilppiä prosenteissa.
e15mitsubishi sanoiOn tulossa ralliautoksi takaisin nykyään :-X
Mitä vilppiin tulee, niin siitä tuskin oli kyse , mut turpa pitäis osata pitää kiinni...ainakin joissain tilanteissa.
nokonzok sanoiJoo, ehkä turha spekuloida vilpistä kun on vain huhupuheet tämän osalta. Laillisessa kunnossa ei kuitenkaan ollut.
Ralliautoksi takaisin? Onko se joskus ollut sellainen?
UITTO- sanoivoi hyvää päivää että on hieno kapine :O
Mut tollasilla modeilla on jo niin unohetaan se
Mut tosi hienon auton on harrin porukka taas rakentanu
Harri K sanoiEBC jarrupaloja saa halvemmallakin muualtakin Suomesta... netti kertoo mm googlen avulla.
Lisäksi jos vain yhden vedon ja tehot haluaa mitata niin Seinäjoen AMK on yksi halpa paikka käydä vetäsemäs. Mm eräs evo täältäkin siellä käytetty ja vertailu toiseen penkkiin oli alle 5hp ero...
UITTO- sanoiRed Stuffit sieltä on nyt tulossa aikamoiseen hintaan, mutta mitäs siitä elämä on.
UITTO- sanoiTosiaan tuo Polton Jyri välitti nuo härmästä romuevosta kun toi tänne auranmaalle taas uuden evon. Hieno kapistus.
Harri K sanoiJep...eli auto oli aivan laillinen..maahantuojan tekemä konversio ja muutosprossat olivat ok.
Vaan jossain välissä kun auto vaihtoi tarpeeksi monta kertaa omistajaa..prosentit katosivat otteesta..Seuraavassa myyntitilanteessa ostaja halusi ne otteesen näkyville ja löytyihän ne ake tiedostoista..samalla tuli kutsu uudelleen prosenttien laskuun ja sieltä napsahti prossat yli.
Tiedän tapauksen tarkkaan kun olen ne prossapaperit ja vetoomukset yms yms lukenut.
Harmi että auto jouduttiin tekemään nyt sprinttiautoksi ...takaisin kilpiin sitä ei siis saanut...eikä nuottikäytössäkään saa käyttää siirtokilvellistä auto enää nykypäivänä joten ihan pelto/sprint/ralli auton siitä vain enää sai tehtyä...
ast sanoiMine's on valmistanut tuning ecuja useisiin Japanilaisiin automerkkeihin. ECU:t ovat säädettäviä eli karttoja pystytään muuttamaan mutta Euroopasta ei tietääkseni löydy noille kykeneväistä säätäjää joten hyöty on kyseenalainen.
Tyypilliset muutokset ovat kierroslukurajoittimen nosto ja karttojen optimointi auton muita muutoksia ajatellen. Sytytysennakkokartat saattavat olla liian tiukkoja suomen bensaa ajatellen. Suosittelen V-Powerin käyttöä jos asiasta ei ole varmuutta. ECU ei välttämättä toimi optimaalisesti jos moottoria, putkistoa tms. on muutettu säätämisen jälkeen. Ilmamäärämittari tosin antaa jotain anteeksi verrattuna MAP-systeemeihin.
Jälkimarkkinoilla arvo ei ole kummoinen koska ECU pitäisi kuitenkin optimoida aina moottorin ja sen muutosten mukaan eikä se siis tietääkseni onnistu Euroopassa.
UITTO- sanoi95 oon koittanut ajaa ni kulutus on ihan mahotonta et voiko johtua bensan likasuudesta.
UITTO- sanoiniin moinen tosta bensajutusta että tepin kanssa kateltiin seoksia evomiitin aikana ja 98oktaanisella oli vissiin ihan suht ok kaikki arvot.
95 oon koittanut ajaa ni kulutus on ihan mahotonta et voiko johtua bensan likasuudesta.
Harri K sanoiJep...eli auto oli aivan laillinen..maahantuojan tekemä konversio ja muutosprossat olivat ok.
Vaan jossain välissä kun auto vaihtoi tarpeeksi monta kertaa omistajaa..prosentit katosivat otteesta..Seuraavassa myyntitilanteessa ostaja halusi ne otteesen näkyville ja löytyihän ne ake tiedostoista..samalla tuli kutsu uudelleen prosenttien laskuun ja sieltä napsahti prossat yli.
Tiedän tapauksen tarkkaan kun olen ne prossapaperit ja vetoomukset yms yms lukenut.
Harmi että auto jouduttiin tekemään nyt sprinttiautoksi ...takaisin kilpiin sitä ei siis saanut...eikä nuottikäytössäkään saa käyttää siirtokilvellistä auto enää nykypäivänä joten ihan pelto/sprint/ralli auton siitä vain enää sai tehtyä...
nokonzok sanoiItse olen ollut siinä käsityksessä, että kyseessä oli maahantuojan erään nimieltä mainitsemattoman työntekijän ihan privaattiprojekti. Homma on lisäksi niin, että jos auto on alunpitäen ollut laillinen niin ei se laittomaksi muutu kesken matkan vaikka mikä olisi. Jokainen vetäkön siitä omat johtopäätöksensä.
nokonzok sanoiItse olen ollut siinä käsityksessä, että kyseessä oli maahantuojan erään nimieltä mainitsemattoman työntekijän ihan privaattiprojekti. Homma on lisäksi niin, että jos auto on alunpitäen ollut laillinen niin ei se laittomaksi muutu kesken matkan vaikka mikä olisi. Jokainen vetäkön siitä omat johtopäätöksensä.
http://www.mines-wave.com/UITTO- sanoiJos joku tietää valmistajasta jotain niin laittakaa jotain tietoja kiitos