Itsellä ollut vastaavanlainen 2010 versio ajossa nelisen vuotta ja jos huollot on tehty asiallisesti niin AYC/AWC pumppua ja sen sijoitusta lukuunottamatta (ei tahdo tykätä suomen pakkasista ja kun öljy on kohmeessa niin pumpun sähkömoottori voi sanoa poks) ei tuosta mallista oikein löydy suurempaa moitittavaa.
Jos paljon rasittaa ajossa tai radalla niin kytkinlevy(t) menee jossain vaiheessa vaihtoon, mutta siitäkin on ilmeisesti tehtaalta tarjolla uudempi revisio jonka pitäisi sitten kestää paremmin, mutta ainakin toistaiseksi omani on toiminut moitteetta.
Itsellä on nyt joku 110tkm alla ja eipä ole tullut mieleen, että lähtisin vaihtamaan pois kun on kuitenkin mukava käyttää ja ajaa ympäri vuoden ja ainahan kun ikää kertyy niin jotain pientä pitää kuitenkin fiksata. Vakuutukset ja varaosat/huollot ovat kuitenkin tälle mallille kohtuulliset jos tuota pumppua ei oteta huomioon, mutta siihenkin löytyy täältä ja maailmalta ratkaisuja miten sen voi tarvittaessa huoltaa/korjata.