no ensiksi,yritin pikaseen haulla etsiä mutta ihan heti ei vastaan vastaavaa tullu. 1,8 ruisku siis kyseessä vm 90 lankku.. kylmänä pitää sahata n 10 kertaa ennen ku jää käyntiin.no käyntiin saatuaan ei kyllä kylmällä koneella siedä kaasua melkein lainkaan. lämpösenä pelaa jotenkin tosin aristaa kyllä 2000kiekan jälkeen. no edellisestä kokemuksesta koitin vaihtaa suuttimet ja samalla vaihtu myös bensapaineen säädin. jotenki tuntu että parempaan suuntaan kyllä meni.kaikenn näköstä on ennemminki vaihdeltu apua ei oo ollu sytkä osat,bensasuodatinta,ilmamäärä mittaria,lämpöanturia(sen vaihdoin taas käytettyyn orkkikseen takuulla toimivaan jos auttas toho kylmänä lähtemiseen)lambaadakin on uus,pakosarja on halki,mutta on ollu muissakin ja tällästä totaali niiausta ei oo ollu muissa. no aamulla näkee oliko hyötyä tästä.
jakohan tässä oli nokan osalta hampaan myöhässä ja sytkä ihan päin mettiä sen myötä,mutta niiden kohdalleen asetus ei nyt havaittavaa parannusta tuonu.
tankissa ollu hiekkaa joskus, sen jälkeen 3 suodatinta kuulemma vaihdettu mutta sekään ei parannusta ole tuonu.
jos nyt ajoaika täs riittää ja innostaa niin vaihdellaan kaikkea mahollista josko sais kulkemaan,bensapaineet pikkasen kiinnostas oisko vanha pumppu hiotunu hiekasta sohloksi eikä paineet riittäs,miksi sit hitaalla kaasun painamisella kutittamal riittäs kuitenki? ei ymmärrä
kun tuntuu että moottorin lämpötila vaikuttaa myös käytökseen :
ja tukehtuu totaalisesti kaasun painaes pohjaan ja siellä pitäen, pikkuhiljaa ja varovasti kierroksia nostaen vaan pientä empimistä siinä 2-3tuhannen kieppeil.lämpösenä kaasulla lipittämällä pystyy melkeen normi ajoon nyt suuttimien vaihdon jälkeen
jakohan tässä oli nokan osalta hampaan myöhässä ja sytkä ihan päin mettiä sen myötä,mutta niiden kohdalleen asetus ei nyt havaittavaa parannusta tuonu.
tankissa ollu hiekkaa joskus, sen jälkeen 3 suodatinta kuulemma vaihdettu mutta sekään ei parannusta ole tuonu.
jos nyt ajoaika täs riittää ja innostaa niin vaihdellaan kaikkea mahollista josko sais kulkemaan,bensapaineet pikkasen kiinnostas oisko vanha pumppu hiotunu hiekasta sohloksi eikä paineet riittäs,miksi sit hitaalla kaasun painamisella kutittamal riittäs kuitenki? ei ymmärrä
kun tuntuu että moottorin lämpötila vaikuttaa myös käytökseen :
ja tukehtuu totaalisesti kaasun painaes pohjaan ja siellä pitäen, pikkuhiljaa ja varovasti kierroksia nostaen vaan pientä empimistä siinä 2-3tuhannen kieppeil.lämpösenä kaasulla lipittämällä pystyy melkeen normi ajoon nyt suuttimien vaihdon jälkeen