Vensku_
New Member
- Liittynyt
- 23 Helmikuu 2008
- Sijainti
- Kouvostoliitto
Jeps, allekirjoituksen Lancer odottais viimenään tallissa pientä remonttia. Jakopäällä menty 120t, joten se ja venttiilivarrenkumit ois listalla, nimittäin aika miehekkäät pöllyt tarjoilee Mitsu jo 420tkm jälkeen. ;D
Mutta mittasimpa tuossa puristuspaineet ku lainamittaria alettiin kyselee takaspäin. 11, 5, 9,5, 13 oli paineet ykkösestä neloseen, kakkosen antaessa ensin vain 3 baria. Nyt jännittääkin onko siellä jotain vikaa, vai liimaventtiili esim? Auto seissyt aika pitkän aikaa, no toista kuukautta, mutta käytännössä vuodenvaihteesta asti, kerran ajettu sen jälkeen ja viimisimmäks siirretty talliin pihalta.
Se vaan on jännä ilmiö, että auto ei niinkään moottorijarrutuksen jälkeen puske öljykäryä, vaan seisomisen (eli käynnistyksen yhteydessä) ja pitkän tyhjäkäynnin jälkeen...? Arvauksia onko jotain pielessä?
Kaipa se kannattaa hattu nostaa pois ja kattoa tilanne.
Mutta mittasimpa tuossa puristuspaineet ku lainamittaria alettiin kyselee takaspäin. 11, 5, 9,5, 13 oli paineet ykkösestä neloseen, kakkosen antaessa ensin vain 3 baria. Nyt jännittääkin onko siellä jotain vikaa, vai liimaventtiili esim? Auto seissyt aika pitkän aikaa, no toista kuukautta, mutta käytännössä vuodenvaihteesta asti, kerran ajettu sen jälkeen ja viimisimmäks siirretty talliin pihalta.
Se vaan on jännä ilmiö, että auto ei niinkään moottorijarrutuksen jälkeen puske öljykäryä, vaan seisomisen (eli käynnistyksen yhteydessä) ja pitkän tyhjäkäynnin jälkeen...? Arvauksia onko jotain pielessä?
Kaipa se kannattaa hattu nostaa pois ja kattoa tilanne.