oltsandeeri
Member
- Liittynyt
- 24 Elokuu 2021
Moro!
Latausasemista ei tainnut forumilla yleissiimaa vielä olla?
Jos näin on, niin olkoon tämä sellainen.
Tässä on tullut funtsittua kiinteällä kaapelilla varustetun 11kW (tai 22 kW, OKT:ssamme tosin 3x25A pääsulakkeet) latausaseman hankkimista autokatokseen, jossa seinäpinta-alaa hyvin säältä suojassa.
Ongelma aseman valinnassa on se, että tulevaisuutta silmälläpitäen kannattaisi hankkia Type2-kaapelilla varustettu asema, mutta nykyinen Mitsu vaatisi sitten Type2->Type1-adapterin.
Type1-kaapelilla varustettuja asemia on niukasti tarjolla ja muinaisjäännehän se olisikin.
Toinen vaihtoehto olisi hankkia asema ilman kiinteätä kaapelia Type2-pistorasialla. Sitten voisi käyttää auton mukana tullutta oranssia Type2-Type1-asiointikaapelia.
Minkälaisiin ratkaisuihin olette päätyneet Mitsujenne (tai muiden autojenne) kanssa?
Latausasemista ei tainnut forumilla yleissiimaa vielä olla?
Jos näin on, niin olkoon tämä sellainen.
Tässä on tullut funtsittua kiinteällä kaapelilla varustetun 11kW (tai 22 kW, OKT:ssamme tosin 3x25A pääsulakkeet) latausaseman hankkimista autokatokseen, jossa seinäpinta-alaa hyvin säältä suojassa.
Ongelma aseman valinnassa on se, että tulevaisuutta silmälläpitäen kannattaisi hankkia Type2-kaapelilla varustettu asema, mutta nykyinen Mitsu vaatisi sitten Type2->Type1-adapterin.
Type1-kaapelilla varustettuja asemia on niukasti tarjolla ja muinaisjäännehän se olisikin.
Toinen vaihtoehto olisi hankkia asema ilman kiinteätä kaapelia Type2-pistorasialla. Sitten voisi käyttää auton mukana tullutta oranssia Type2-Type1-asiointikaapelia.
Minkälaisiin ratkaisuihin olette päätyneet Mitsujenne (tai muiden autojenne) kanssa?
Viimeksi muokattu