Legnumin jäähdytin vuotaa

Enema

Legnum VR4, 200sx
Liittynyt
27 Joulukuu 2009
Auto vm-96 AT Legu ja alkanut jäähdytin hikoilemaan tuosta yläpäädystä ylävesiletkun läheltä. Sopiikos näihin esim. Suomi V6-Galantin jäähdytin vai pitääkö odotella että japaniasta tilailevat, löytyykö sopivaa tarvikekennoa?
Tuossahan nuo lodjuöljyt menevät syylärin läpi myös, mutta kaipa tuon kierron voi laittaa vaan letkulla yhteen...
 
Vs: Legnumin jäähdytin vuotaa

ystävämme HAKU antoi vastaukseksi heti:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=34974.0

(hakusana: jäähdytin hakualue rajattuna: galant vr4/legnum vr4)
 
Vs: Legnumin jäähdytin vuotaa

Enema sanoi
Tuossahan nuo lodjuöljyt menevät syylärin läpi myös, mutta kaipa tuon kierron voi laittaa vaan letkulla yhteen...

Ainakin yhdestä legnumista oli kuulemma laatikko tehnyt aika täystuhon tämän takia. Talvella varmaan olis ihan jees ja laskis bensankulutusta mutta kesällä ihan itsemurha. Kehittää HIEMAN tuota lämpöä enemmän ku joku ohjaustehostin ja on herkempi.
 
Vs: Legnumin jäähdytin vuotaa

Itse meinasin juuri aloittaa topicin mutta joku olikin jo laittanut :D eli itse huomasin juuri että syyläri halki siitä korkin kohdalla.. onko joku yleinen vika.. ku lueskelin tota toista topiccia (http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=34974.0)
joten ei muutan kuin tilailemaan :/
 
Vs: Legnumin jäähdytin vuotaa

Minä tilasin just Camskilliltä syylärin, kun samasta kohtaa oli märkä, vaikka auto oli ollut sisällä useita viikkoja. Neljä päivää kesti toimitus ja orggisosasta on kyse. suosittelen. ;)
 
Vs: Legnumin jäähdytin vuotaa

Skydiver sanoi
Minä tilasin just Camskilliltä syylärin, kun samasta kohtaa oli märkä, vaikka auto oli ollut sisällä useita viikkoja. Neljä päivää kesti toimitus ja orggisosasta on kyse. suosittelen. ;)

kattelin juuri sieltä.. :) onkohan tuo ihan vakio vika vai onko vain paskaa tuuria kaikilla..
 
Vs: Legnumin jäähdytin vuotaa

..ja jos ei halua tyyppivikaista orkkista,niin Nissenssiltä löytyy hyvälaatuinen kohtuuhintaan.
 
Vs: Legnumin jäähdytin vuotaa

ST sanoi
..ja jos ei halua tyyppivikaista orkkista,niin Nissenssiltä löytyy hyvälaatuinen kohtuuhintaan.
Onko se nyt niin tyyppivika jos yli 10v kestäny jo :D Liekkö korjanneet "vian"? Ootteko sitä kohtaa vertailleet uudesta?
 
Vs: Legnumin jäähdytin vuotaa

Harri K sanoi
Onko se nyt niin tyyppivika jos yli 10v kestäny jo :D
Enpä ole kuullut että esim evoistakaan olisi mennyt tuosta kohtaa kovinkaan moni,puhumattakaan muista mitsuista..
 
Takaisin
Ylös Bottom