Harri K sanoiviitaten janiT viestiin: http://markusk.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2008/American+Car+Show/P1060580.JPG
Komea TME, ratti vain on väärällä puolella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Harri K sanoiviitaten janiT viestiin: http://markusk.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2008/American+Car+Show/P1060580.JPG
nokonzok sanoiKomea TME, ratti vain on väärällä puolella
nokonzok sanoiKomea TME, ratti vain on väärällä puolella
Harri K sanoiAivan..evoon sopii vain vasemmalle.
Harri K sanoiAivan..evoon sopii vain vasemmalle.
nokonzok sanoiÄlkää olko noin rajoittuneita! Hyvä kuski vetää kummalta puolelta tahansa
-JP- sanoi???
Niin no... eihän se ole Oikealla puolella , koska se on Vasemmalla.
zare sanoiLHD:lla mennään ja ennemmin vaihtuu turun sinappi kuin ratin paikka ;D ;D.
nokonzok sanoiEnää en pystyisi perustelemaan itselleni LHD:n ekstra hintaa.
Oma ratkaisuni on selvä: JDM Tommi ja verorahoilla lisää voimaa!
nokonzok sanoiNoin minäkin ennen ajattelin. Enää en pystyisi perustelemaan itselleni LHD:n ekstra hintaa. Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, Tommi on tarkoitus hankkia tännekin syssymmällä. JDM Tommin saa kilpiin samaan hintaan (tai jopa halvemmalla) kuin Tax free LHD:n. Onko ero iso vai ei riippuu toki paljon henk. koht. varallisuusolosuhteista. Itse olen, kokemuksen syvällä rintäaanellä, sitä mieltä, että kyseessä on aika kallis ennakkoluulo.
Oma ratkaisuni on selvä: JDM Tommi ja verorahoilla lisää voimaa!
InF sanoi0000000000
köyhäst voi tuntuu kovalta...
InF sanoi0000000000
köyhäst voi tuntuu kovalta...
osku sanoiTaas sama keskustelu alko ;D
Voisin sanoa, että kukin tyylillään.
nokonzok sanoiTotta
Tämä on yhtä hedelmällistä väittelyä kuin nasta- vs. kitkarengas. Oskun mietelauseeseen asian voi hyvin kiteyttää.
Pohdin jo topikin lukitsemista, mutta ohjattakoon jatkossa tänne kaikki orastavat väittelyt aiheesta ja pidetään muut topikit siistinä.
Cirrus sanoiRengaskeskutelu on oikeasti hedelmällistä. Ihmisillä tuntuu olevan kaiken laisia väärinkäsityksiä renkaista. Näissä väittelyissä on hyvä oikoa näitä virheellisiä käsityksiä renkaista.
nokonzok sanoiKöyhälle kaikki on kallista. En itse viitsisi maksaa Valion maidosta enemmän vain sen takia, että luulen Ingmannin maidon olevan huonompaa. Jos valinta puolestaa perustuu siihen, että omaan makuun se Valio vaan maistuu paremmalta niin sittenhän asia on selvä ja valinta on perusteltu.
Omana henkilökohtaisena mielipiteenäni pidän kohtuullisen mauttomana tulle huutelemaan toisia "köyhäksi" tämän perusteella. Kerroin oman näkemykseni aiheesta kokemukseen perustuen. Voit toki olla eri mieltä aiheesta, mutta asian voi esittää myös isottelematta.
Rikas ei ole kauan rikas jos sitä rahaa työnnetään mihin sattuu miten sattuu.
ast sanoiRHD on ikävä olla kartturin penkillä kyydissä mutta ajaminen on ihan ok. Töihin mennessä tosin joutuu joko kehittämään jonkun patentin millä korttia näytetään lukijalle tai sitten pitää jumpata itsensa autosta ulos ja takaisin. Hyvänä puolena tosin turbo ehtii siinä samalla jäähtyä
Köyhällä ja hintatietoisella valinnan kuitenkin määrittää hinta/laatu-suhde pienistä epämukavuuksista huolimatta...
Vähiten eroa taitaa olla radalla, siellä ei edes tule ajatelleeksi että ajaa autoa oikealta puolelta.
Peke sanoiOT:Mites oikealta ohjastavat käyvät Mäkillä? Peruuttamalla? ;D
Peke sanoiOT:Mites oikealta ohjastavat käyvät Mäkillä? Peruuttamalla? ;D
mitsroc sanoiJuu, ei tuo RHD ole mikään ongelma. Itse kiroilin tosin samaa, kun tuo parkkihalliin ajo oli kohtuullisen vaikeaa.
Diamante kun on vielä kohtuu leveä, niin ei oikein mitenkään meinannu yltää kortinlukijalle. Ratkaisu löytyi lähimmästä autotarvikeliikkeestä, semmoinen 80cm pitkä kolmikäpäläinen mutterinnoukkia, ja nyt on suorastaan vaivatonta päästä halliin tai sieltä pois. Tuo roskankerääjä on muuten helppo pistää penkin ja kardaanitunnelin väliin talteen, ja on heti käsillä tarvittaessa. Tuossa kuva moisesta http://www.biltema.fi/osteri/data/Kuvat/19_2242iso.jpg ja maksaakin alle kaksi euroa.
-JP- sanoiMun mielestä tää alkaa oleen tän kvarttaalin parahaimpia postauksia foorumilla !! eukku
Jos vois lähettää ,jonkun mitalin niin sen tekisin... ;D
Ihan normaalisti, mitä nyt paremmalla kaula-aukkonäkymällä. Antaa vaan myyjättären kurkotella.Peke sanoiOT:Mites oikealta ohjastavat käyvät Mäkillä? Peruuttamalla? ;D
Napsu67 sanoiEvo 4 tulee kotiin maanantaina.
Tyydyn rhd malliin. Ainoa ongelma on ohitukset ja vasen käännös risteyksessä.-JP- sanoiLöytyikö "vasuri" jostain vai oliko tyytyminen rhd malliin ?
Ei noi ole ongelmia, sujuu ihan hyvin. Eniten haasteita tarjoaa pysäköintihallit ja -alueet, joissa otetaan lappu puomilta tullessa. Tai muu vastaava toiminta (esim. mäkkärin autokaista, jos sellaisia tykkää käyttää)Napsu67 sanoiTyydyn rhd malliin. Ainoa ongelma on ohitukset ja vasen käännös risteyksessä.
Jouni_K sanoiEi noi ole ongelmia, sujuu ihan hyvin. Eniten haasteita tarjoaa pysäköintihallit ja -alueet, joissa otetaan lappu puomilta tullessa. Tai muu vastaava toiminta (esim. mäkkärin autokaista, jos sellaisia tykkää käyttää)
Webtrap_86 sanoieukku samaa mieltä, etenkin parkkihallit.
Joo, ei sekään mikään ongelma ole, vain vähän haasteellisempaa. Mutta nuo ohitukset ja varsinkin risteyksissä kääntyminen menevät ihan helposti, kun hetken ajaa.nokonzok sanoiKyllä siitäkin kurottamalla suoriutuu. Vähän epäkäytännöllistä, mutta ei mikään todellinen ongelma.