Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
No alussa kun saranasta ei saanut kaikkea "hyöty nostoa" irti niin homma oli melkoinen tekniikka laji ,nyt kun ovi nousee kunnolla niin kyytiin päsee heittämällä eli melko kivuttomasti ainoa miinuksen tekee nuo recaron jakaran sivutuet. Enpä usko että hirveä ero kulkuaukolla on 2 tai 4 ovisessa kun monesti 2-ovisessa auton penkki ei liiku taaksepäin sen enempää kuin 4-ovisessa ja näin ns.kulkuaukko penkille ei ole sen isompi(ehkäpä näin ???).Suurin hyöty saadaan kun sarana mekanismi nostaisi oven vaikka suoraan pystyyn,mutta siinäkin olisi oma hankalutensa,koska oven kiinni vetäminen olisi hankalaa.Alla sivusta kuva Ps.kyllä siitä mahtuu ainakin tälläinen n180cm ja yli 100kg uros.KaeVuRi sanoiKuinkas vaivatonta autoon kipuaminen nyt on kun saranamekanismit ovat valmiit? Pieni ero siinä kuitenkin on 2-ovisen ja 4-ovisen auton ovien pituudessa.