M.Ollikainen L-200 -88 (Laa-laa)

Vs: M.Ollikainen L-200 -87 (Laa-laa)

Ajettavuusongelmat voivat johtua myös talvipäivillä lavalle kertyneistä hylsyistä: ohjaus ei toimi, jos laitteessa on ylikuormaa...
 
Vs: M.Ollikainen L-200 -87 (Laa-laa)

Kyllä vika on jatkunut vaikka lavakin tyhjennetty ;D
 
Vs: M.Ollikainen L-200 -87 (Laa-laa)

Samaa just kattelin et lava oli tyhjentynyt.. :p veittekö oikeen kauppaan, vai jätittekö takalaudan auki matkalla kalakukkolandiaan.. ;D

-Eki
 
Vs: M.Ollikainen L-200 -87 (Laa-laa)

Rainbow:n erkkasarja ja Focalin 10":nen on näin alkuun :p
 
Vs: M.Ollikainen L-200 -87 (Laa-laa)

Hehe, Laa-laa on kyllä asiallinen laite ;D
 
Vs: M.Ollikainen L-200 -87 (Laa-laa)

Teamradantaukselta on aina luvassa mielenkiitoisia asennusmalleja ;D
 
Vs: M.Ollikainen L-200 -88 (Laa-laa)

Perhanan komeahan tosta saadaan, hienoa kattella kun on sisustaakin hieman laiteltu.

Mulla mahtu 31x10,5-15 fedimat kääntymään kun hieman hellästi vasaroi helmakotelon päässä pyöräkoteloonpäin töröttävän peltisauman suoraksi (hienosti selostettu ;D) ja kiristin vähän vääntösauvoja.

Pitäis varmaan ite kans innostua tekemään projektitopic tosta omasta aura-autosta, kun on näköjään muitakin kakssatasen rakentelijoita liikkeellä :peukku
 
Vs: M.Ollikainen L-200 -88 (Laa-laa)

no teet sen projektipäiväkirjan ja päivitätkin sitä sillointällöin?
 
Takaisin
Ylös Bottom