Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Postipoika toi tuollaisen eilen, sain juuri revittyä sen ulos paketista. . En tiedä oliko syynä kesälomat vai mikä, mutta tilauksesta meni reilut 5 viikkoa (Englannista) ???
4" ulostulolla näkyy sinullakin tuo olevan. 5" olisi ollut omaan mieleen hitusen liian massiivisen kokoinen. Ja jääpähän olostulolle pelivaraa, ettei ole aivan muovissa kiinni, vaikka ainakin itsellä tuo sovitus sattui täysin keskelle sille varattua aukkoa.
Pikkasen joutuu modaamaan tuota katalysaattorin laippaa. Reiät sattuu kyllä kohdalleen, mutta tiivisteelle jää liian vähän pelivaraa. Tästä johtuen liitos vuotaa jonkin verran. Onneksi paketissa oli pari varaosa laippaa, liekkö juuri tuota varten.
Tuolta löytyy kohtuu huokeaan hintaan: http://www.roadrunnermotorsport.co.uk/ Palvelu on ystävällistä ja eräs naismyyjä pitää aika hyvin ajan tasalla tilauksista, jopa soittamalla. eukku
Tuossa kuva vakio äänenvaimentimen sisäänmenoputkesta.
Tuossa näkyy vihreällä nuolella "flapper valve", ilmeisesti jonkin sortin ääntä vaimentava systeemi jonka läppä avautuu, kun pakokaasun paine kasvaa riittävästi.
Ei nyt ihan liity Miltek-rööriin.... : Omassa 3" turbon laipalta taakse asti. Kemiran 3" Racing-katti ja 1 päätyvaimennin. Ei liian kovat äänet ja menee pakokaasuista läpi. Kustannukset n 450 euroa, ei paha. Ei myöskään tehon kannalta ollut merkitystä, oli katti tai. Suurin ongelmahan näissä onkin downpipe, loppu putkisto virtaa vakionakin riittävästi, ainakin näihin virityksiin mitä täällä usealla tuntuu olevan... eukku Hienohan toki toi Miltek on ja varmaan helpohko asennettava. Itse mietin myös valmista putkistoa, mutta kun kaikki pitää saada heti ni ei malttanut tilailla... : Työtä oli kyllä illaksi mutta hyvä tuli, saumat tigillä ja tavarana tietenkin rosteri...