Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

tää on mun viimeinen kysymys aiheesta jos tulee varma vastaus ;D ;D ;D

onko mahdollista saada tämmöstä ?
Mitsubishi Legnum VR-4
FACELIFT
manuaali
"punaraita sisusta" tai recaro (ei väliä jompi kumpi)
HC

älä vastaa jos et ole varma

1.onko se sitten type v vai type s
2. sisältääkö tälläinen kokoonpano sitten ayc, tcl tai asc

kiitos :peukku

PS: en halua automaattia/tiptronikkia ku ei löydy luottoa noiden kestävyyteen, ja manuaali on mulle mieluisempi muutenkin (huom en sanonut että ne ei kestäis, luottoa vaan ei löydy)
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

skeba sanoi
tää on mun viimeinen kysymys aiheesta jos tulee varma vastaus ;D ;D ;D

onko mahdollista saada tämmöstä ?
Mitsubishi Legnum VR-4
FACELIFT
manuaali
"punaraita sisusta" tai recaro (ei väliä jompi kumpi)
HC

älä vastaa jos et ole varma

1.onko se sitten type v vai type s
2. sisältääkö tälläinen kokoonpano sitten ayc, tcl tai asc

kiitos :peukku

PS: en halua automaattia/tiptronikkia ku ei löydy luottoa noiden kestävyyteen, ja manuaali on mulle mieluisempi muutenkin (huom en sanonut että ne ei kestäis, luottoa vaan ei löydy)

On mahdollista saada. Kysy mihkä hintaan SpoonCivic myy :p Tai sitten kysyt nokonzokilta ja lähdette kissojen ja koirien kans metsästään. Ei ole halvimmasta päästä nämä yksilöt eikä niitä hirveesti ole. Type-S ovat ja tuskin sisältää noita tcl + asc.
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

mystinengalant sanoi
On mahdollista saada. Kysy mihkä hintaan SpoonCivic myy :p Tai sitten kysyt nokonzokilta ja lähdette kissojen ja koirien kans metsästään. Ei ole halvimmasta päästä nämä yksilöt eikä niitä hirveesti ole. Type-S ovat ja tuskin sisältää noita tcl + asc.

Vahvistan tämän :)
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

kiitos kiitos :) justiin löysin yhden yksilön http://www.ozvr4.com/forums/dto_garage.php?&do=viewvehicle&vehicle_id=1011
mahtaisikohan esv saada tälläisen japanista käsiinsä jos antaisi kesällä toimeksiannon ?

ja sitten löyty vuoden 2001 type s tälläselläki sisustalla :)
http://www.discountusedcars.com.au/used-cars/mitsubishi/legnum/5790663.aspx
ja tossa nyt prkl kuitenkin on se ayc :D
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

skeba sanoi
kiitos kiitos :) justiin löysin yhden yksilön http://www.ozvr4.com/forums/dto_garage.php?&do=viewvehicle&vehicle_id=1011
mahtaisikohan esv saada tälläisen japanista käsiinsä jos antaisi kesällä toimeksiannon ?

Itse antaisin Mamasanille toimeksiannon jos jotain Japanista haluaisin :peukku
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

nyt ku on tullu katottua vähä jokapuolelta noita leguja niin ei loppujen lopuksi se type v eikä type s anna varmuutta sille sisustalle eikä vakio kaarilevikkeille yms... niitähän on tuolla aivan ristiin rastiin
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

skeba sanoi
nyt ku on tullu katottua vähä jokapuolelta noita leguja niin ei loppujen lopuksi se type v eikä type s anna varmuutta sille sisustalle eikä vakio kaarilevikkeille yms... niitähän on tuolla aivan ristiin rastiin

no näytä esimerkkiä. Ulkomailla voidaan myös vaihtaa palikoita.

Ja type-s mallia saa sillä siniharmaallakin sisustalla ettei menis liian monimutkaseks.

Ja mitä noihin hintoihin tulee niin uskoisin että nimeomaan sillon jos haet tietynlaista autoa niin mamasan on parempi kun h-koski etsii aika aktiivisesti niitä autoja sitten kun toimeksianto on tehty. Eli jos jotain on myynnissä niin varmaan löytyykin.
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Konttipaketti (2690 €)

* Asiakkaan kriteerien mukaisen auton etsintä huutokaupoista ja välittäjien stock-varastoista
* Konttirahti
* Auton nouto satamasta
* Tullaus ja siihen liittyvät paperityöt
* Kaikki satama- ja konttimaksut
* Kirjalliset ohjeet auton verottamisesta ja rekisteröimisestä
* Rekisteröinnin lakitekninen tuki

jos esim ottaa tuollaisen paketin.

kuinkas paljon noin suurin piirtein VR-4 Facelift manuaali tuolla huutokaupassa maksaisi ? SUURIN PIIRTEIN sitten siihen päälle tuo konttipaketti niin rupeaa kuullostamaan suolaisemmalta kuin esv, mutta HUOM kuullostamaan totuutta en sitten tiedä kumpaakaan firmaa en musta maalaa, ei ole kokemusta
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

esvllä nuo on jo hoidettu ja legun hinnat pyörii viidessä tonnissa ?
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

skeba sanoi
esvllä nuo on jo hoidettu ja legun hinnat pyörii viidessä tonnissa ?

no molemmilta saat 5:lla legun Prefaceliftinä automaattina ihan varmasti. Mamasanilla konttipaketti + auton hinta jää siihen viiteen. ESV ei erikseen ilmoita mitä heillä maksaa se rahti yms palvelu. Katteet on näillä firmoilla varmaan suht samaa luokkaa.

Ne alkupään legut on japanissa halpoja mutta tommonen mitä tavottelet on ihan eri hinnoissa.
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

mystinengalant sanoi
Ne alkupään legut on japanissa halpoja mutta tommonen mitä tavottelet on ihan eri hinnoissa.

Vahvistan tämän.. Tuo mikä mulle tuli just,2001 facelift, niin hintaa oli noin muistaakseni 340 000JPY..Mutta agentien virheestä halvemmalla.
Ja automaatti type-S kyseessä.
 
Vs: VS: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

skeba sanoi
mikä vuosimalli sulla tarkalleen on? onko AYC:tä ym shittiä ?

Mun Legnum on valmistettu Maaliskuussa 01. (viimeinen manuaali erä 2001, vielä pari valmistettu 2002) Joo siinä on AYC ja kaikki muut "shittit" mutta ei TCL eikä ASC. Tummanharma/musta sisustus. Malli on sitten kuulema vaan VR-4 ei Type S eikä Type V.

Auto oli kyllä kallis, ei menee alle 20k... ;D Enkä todellakaan myy. ;D
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

pysykääs nyt aiheessa. Ei mitään vero tai import firma keskustelua tänne.
 
Vs: VS: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

skeba sanoi
mitä tarkotat kaikella muulla shitillä ?
ja paljoko tuo tuli sitten maksamaan ennen veroja ja sen jälkeen ?

Sen verran kommentoin, että tuo SpoonCivicin auto on aivan poikkeuksellinen yksilö melkeinpä joka suhteessa. Ensinnäkin se tosiaan on tuikiharvinainen manuaali facelift. Lisäksi se oli paremmassa kunnossa kuin uutena kaupasta haettaessa. Takapenkilläkin oli vielä muovit päällä ja kilsoja vain hieman päälle 30 000. Ei ollut halpa, mutta kyllä hinnalle sitten hieman katettakin sai. Mies voi itse kertoa tarkemmin hintapolitiikasta jos haluaa.
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Jep sen verran on tullut itsekin hintapolitiikkaa tutkittua että PFL Legnumit on melkeen "ilmaisia" kun ajattelee itse auton Auction hintaa Japanissa. Ei mene yhtään liioitteluksi jos sanoo, että auton varsinainen ostohinta japanissa muodostaa kilvitetyn auton kuluista (ilman kuuluisia "talvipakettejakaan" ;D) vain 10% tai jopa alle.

Sen sijaan nuo viimeisten painosten Galantit on todella hinnoissaan, eli vm 2000-2001, niistä saa maksaa japanissakin kymmenkertaisen hinnan vrt. esim 96-97 Legnumiin.

Meni nyt kyllä kovasti offtopiciksi AYC:n osalta. :-[ Voisi varmaan siirtää johonki paremmin sopivaan aiheeseen nämä jutut.
 
VS: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Tulee vaan enemmän :eek:fftopic

Sanotaan näin... Auto johtaa vielä Tullin Legnum verotaulukko ja jää myöskin Nro 1 jos ei joku ostaa "uppouusi" 0km ajettu 99-01 Legnum.
Auto oli myynissä huutokauppassa 2 kertaa koska edellinen huutaja ei ollut varaa lunstaa autoa. Hyvä minulle!
Auto olisi ollut Grade 5 jos "scratches on steering wheel" ja "scratches on Gearknob" ei ollut olemassa . (Tosiaan Uus ohjauspyörä ja knobi on hankittu)... 8)

[quote author=skeba]
mitä tarkotat kaikella muulla shitillä ?
[/quote]

Anteeksi, en tajunnut!

Kun kirjoitin muuta shittiä Tarkoitin AYC + muut varusteet. Vakio/lisä-varusteet.
Sinä meinasit shit ninkuin p***a, eikö niin?

Kun Japanilaiset sano: 私は許しを請う elikä, I beg for forgiveness!
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Kapula7 sanoi
Jep juuri näin. Tosin ASC.n saa kyllä pois toiminnasta poistamalla releen konehuoneen puolelta ikävää ettei sisältä ja napista no kuitenkin saa pois toiminnasta jos haluaa. :driverjdm

releen oikeat jalat löytämällä sen saa asennettua myös omalle kytkimelle, ei muutaku asiaa tutkimaan jos ASC vaivaa :peukku
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Tein empiiristä tutkimusta ja tulin tulokseen noista sisustoista. 1998-1999 malleissa oli punamusta sisusta ja 2000-> tuo halvemman oloinen. Nahkasisustat sitten erikseen. Ja tuo sisustan värimuutos tuli myös recaromalliin. Kuten kuvassa näkyy vuosimallin 01 recarot ovat tuolla harmaa sininen kuosilla. http://www.tradecarview.com/used_car/japan%20car/mitsubishi/legnum/1813804/photo/?sid=300&pn=1

Ja tosiaan tuo punamusta ON parempi selän kannalta, jämäkämpi istua. Miksiköhän mitsu meni vaihtamaan tuon sisustan :)
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

skeba sanoi
releen oikeat jalat löytämällä sen saa asennettua myös omalle kytkimelle, ei muutaku asiaa tutkimaan jos ASC vaivaa :peukku
Jep. Saa kylläkin ei vaan ole ollut virtaa eikä aikaa paneutua asiaan tarkemmin ollut vähän muita kiireitä...
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

voisiko moderaattori vaihtaa aiheen nimeksi vaikka "hallintalaitteet, varusteet type S type V" ?
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

en tiedä mihin olisin kirjottanut mutta tää vaikutti lähimmäks oikealta.

eli en tiedä onko tää vika vai ominaisuus.
kun lähtee vaikka risteyksestä rajummin niin että renkaat saa vähän sutimaan ni noita ayc-palkkeja syttyy parhaimmillaan 2 ja sellaista rutinan kuuloista kuuluu taka-akselin suunnalta, semmoiselta mekaaniselta ääneltä kuulostaa?? hiekka kentällä leikkimielellä kävin kokeilee ni kaikki 3 ayc-palkkia syttyy tauluun ja samainen rutina kuuluu myöskin.
tää vr-4 on vielä vähän outolintu meikäläiselle vaikka tunteja oon viettänyt netissä lueskellen vioista ja ominaisuuksista.
olis mukava tietää et onko siellä jotain vialla, kenties peräöljyt vanhat, jakolaatikon öljyt huonot vai mikä.
normaalisti ajaessa ei kuulu yhtään mitään epäilyttävää eikä mitään muitakaan oireita.
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Sampza sanoi
en tiedä mihin olisin kirjottanut mutta tää vaikutti lähimmäks oikealta.

eli en tiedä onko tää vika vai ominaisuus.
kun lähtee vaikka risteyksestä rajummin niin että renkaat saa vähän sutimaan ni noita ayc-palkkeja syttyy parhaimmillaan 2 ja sellaista rutinan kuuloista kuuluu taka-akselin suunnalta, semmoiselta mekaaniselta ääneltä kuulostaa?? hiekka kentällä leikkimielellä kävin kokeilee ni kaikki 3 ayc-palkkia syttyy tauluun ja samainen rutina kuuluu myöskin.
tää vr-4 on vielä vähän outolintu meikäläiselle vaikka tunteja oon viettänyt netissä lueskellen vioista ja ominaisuuksista.
olis mukava tietää et onko siellä jotain vialla, kenties peräöljyt vanhat, jakolaatikon öljyt huonot vai mikä.
normaalisti ajaessa ei kuulu yhtään mitään epäilyttävää eikä mitään muitakaan oireita.

AYC toimiessaan pitää pientä "rutinaa", eli jos ääni ei ole kovin kova on kyseessä ihan ominaisuus. Vinkumiset, kitinät ja reippaammt rutinat sitten jotain muuta.
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

nokonzok sanoi
AYC toimiessaan pitää pientä "rutinaa", eli jos ääni ei ole kovin kova on kyseessä ihan ominaisuus. Vinkumiset, kitinät ja reippaammt rutinat sitten jotain muuta.

ääni ei ole järisyttävän kova mutta kuulee silti selvästi että rutisee. muita ääniä sieltä ei tosiaan kuulu. eli kovaa ajoa siis :)
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

saakos tota ayc:tä mistään pois.. Ku kävin tossa vähän äskettäin pyörittelemässä niin etujarrulevyt kuumeni aika lailla.. TCL ja ASC sulakkeet otettu pois ihan vaan sen takia et pääsi leikkimään mutta toi ayc silti kummitelee siellä..
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Riiviö sanoi
saakos tota ayc:tä mistään pois.. Ku kävin tossa vähän äskettäin pyörittelemässä niin etujarrulevyt kuumeni aika lailla.. TCL ja ASC sulakkeet otettu pois ihan vaan sen takia et pääsi leikkimään mutta toi ayc silti kummitelee siellä..

Eipä taida ayc vaikuttaa eturenkaisiin mitenkään.
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

DyhWe sanoi
Eipä taida ayc vaikuttaa eturenkaisiin mitenkään.
kyllähän se on pakko vaikuttaa ku otettu noi asc ja abs sulake pois niin ne on pois käytöstä joten ainoostaa jää ayc..
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Riiviö sanoi
kyllähän se on pakko vaikuttaa ku otettu noi asc ja abs sulake pois niin ne on pois käytöstä joten ainoostaa jää ayc..

Ei vaikuta.
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Riiviö sanoi
kyllähän se on pakko vaikuttaa ku otettu noi asc ja abs sulake pois niin ne on pois käytöstä joten ainoostaa jää ayc..

http://en.wikipedia.org/wiki/Active_Yaw_Control

Ayc siirtää vetoa taka-akseleiden välillä ja ei jarruttele mitään rengasta.
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

DyhWe sanoi
http://en.wikipedia.org/wiki/Active_Yaw_Control

Ayc siirtää vetoa taka-akseleiden välillä ja ei jarruttele mitään rengasta.

okei uskotaan.. mut jotenkin noi etujarrut kuumenee sit helposti ku menee kahva edellä.. mut takajarrut ei kuumene paljon yhtään.. pitää tutkia asiaa tarkemmin
Mutta kysymys olikin se että saakos sitä ayc:tä pois päältä mitenkään
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

AYC sulake irti niin menee pois päältä. Ja alkanee aliohjaamaan kun taka-akselilta poistuu kaikenlainen lukitus ja voimansiirto.
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

ast sanoi
AYC sulake irti niin menee pois päältä. Ja alkanee aliohjaamaan kun taka-akselilta poistuu kaikenlainen lukitus ja voimansiirto.

missäs tää ayc sulake sijaitse.. Ei ainakaan konehuoneessa..
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Jos kikkailun takia niin ei kannata ayc.tä ottaa pois toiminnasta vaan poistat pari relettä vasemman etuiskaritolpan ja rintapellin välissä sijaitsevasta relekotelosta. Aiheesta jo joskus aiemmissa topikeissa maininnut "viime talvena" muistaakseni.
Käytännössähän ayc helpottaa luiston hallintaa joten poistaminen käytöstä lienee turhaa jollei se ole epäkunnossa.. :)
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Kapula7 sanoi
Käytännössähän ayc helpottaa luiston hallintaa joten poistaminen käytöstä lienee turhaa jollei se ole epäkunnossa.. :)

Itsellä ei ole AYC:tä ollenkaan (Type-V), sivuluisuun kyllä pääsee vastaheiton kanssa, mutta muuten ei mitään toivoa (ellei sitten ole peilikirkas jää alla)... puskee puskee ja puskee. Ja jos on päässyt mukavaan sivuttaisluistoon, niin se kaari on sitten iso mitä pääsee vetämään. ::)
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

pari juttua:
saanko ajonvakausta (VCS?, type-s, autom.) pois päältä kuinka? Eli "liukkaan" merkkivalo vilahtelee silloin tällöin, oliko se abs kans samassa sulakkeessa tms? Katkaisija pitäisi laittaa. Jotenkin oudosti se välillä antaa mennä kunnolla "kahvassa", välillä lyö tehot pois heti kun perä irtoaa?
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Otat pari relettä pois konehuoneesta. Samalla lähtee absit ja luistonesto sitten pois...
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

onko ne siinä vasurinpuolen kulmassa (eli lähellä tuulilasia)? kyllä se katkaisija pitäisi olla, kun kerran hienoja leluja on laittaneet niin halutessaan ne voisi toimiakkin :D
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

k.aheli sanoi
onko ne siinä vasurinpuolen kulmassa (eli lähellä tuulilasia)? kyllä se katkaisija pitäisi olla, kun kerran hienoja leluja on laittaneet niin halutessaan ne voisi toimiakkin :D

Jep. Kannessa tais lukea ASC. Kyllä se katkasia olis kova juttu.
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

jees, pitää tehdä joku kuvakokoelma jos tulee värkättyä
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

kyllä mulla ainaki menee ihan hyvin vinossa pelkillä releiden pois otolla :) ja autona legnum 96 type-s automaatti tiptronicilla, ayc ja tcl löytyy,, vetää tipronic puolella ni johan menee poikittain ;D
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Itse kanssa otin kyseisen releen irti ja ei paljoon tartte kaasua tarjota ni luistoon lähtee ;D Mutta kun laittaa releen takaisin, niin kaikki vikavalot jää palamaan ??? Onko muilla sama homma, että joutuu akun irroittamaan jotta auto unohtaa viat? On se kyllä aika hulppea peli ilman nuita ajonvakautus hässäköitä :D Lähtee vähän turhan herkästi luisuun.
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Anza69 sanoi
Itse kanssa otin kyseisen releen irti ja ei paljoon tartte kaasua tarjota ni luistoon lähtee ;D Mutta kun laittaa releen takaisin, niin kaikki vikavalot jää palamaan ??? Onko muilla sama homma, että joutuu akun irroittamaan jotta auto unohtaa viat? On se kyllä aika hulppea peli ilman nuita ajonvakautus hässäköitä :D Lähtee vähän turhan herkästi luisuun.
Juu vikamuistihan nollautuu akunkengän irroituksella ;D
(pieni vaiva siitä mitä ;D :driverjdm )
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Omastani katoaa vika-valot releet takasilaittamalla. Oon laittanu ne aina kun kone on sammuksissa.
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

En kyllä muista óli omassa virrat päällä vai poies ku laitoin releen takasin :) Pitäisi kyllä joku katkasin kehitellä tuolle olisi paljon käyttäjä ystävällisempi :D Kumman releistä ootte muuten irrotellu? Omassa ei lähtenyt kun se taaempi "rele" missä on iso jäähdytys riva kiinni, tai siis on kokonaan sita :D
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Fabioh sanoi
Omastani katoaa vika-valot releet takasilaittamalla. Oon laittanu ne aina kun kone on sammuksissa.

Sama juttu. Tosin meni hetki ennen kun ne sammu.
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Anza69 sanoi
En kyllä muista óli omassa virrat päällä vai poies ku laitoin releen takasin :) Pitäisi kyllä joku katkasin kehitellä tuolle olisi paljon käyttäjä ystävällisempi :D Kumman releistä ootte muuten irrotellu? Omassa ei lähtenyt kun se taaempi "rele" missä on iso jäähdytys riva kiinni, tai siis on kokonaan sita :D

ite revin molemmat irti,, ja valot lähtee pois kun laittaa releet takas, auto ollut aina sammuksissa
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

Oon repiny tota etumaista relettä irti, onkos se nyt sellane vaaleen sininen. Sillä on lähteny kaikki pois.
 
Vs: Missä mallissa AYC ja sen toiminnasta

On muuten aivan eri auto ajaa, kun ottaa releet poies ;D Tuli eilen vähän testailtuu ja muutama kymmenen donitsiiki tehtyy ja enää ei jarrut kuumene :peukku Vähän meinas renkaat ruveta lämpenee :D
 
Takaisin
Ylös Bottom