Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Maxxximus sanoiEilen vaihtelin jäykempiä jousia BC:n alustaan 8kg/mm --> 10kg/mm.
Samppa sanoiHeitäs mulle ne 8kg:t joskus, jos et tarvii. Vosi koittaa, jos tuo on noilla nykysillä liian lulla. Ja jos nuo käy vitosen alustaan?
BamBu^^ sanoiMiltäs kymppi tuntuu? Ku ostin alustan vaihoin siihe oston yhteydes 20mm lyhyemmät jouset etee ja taakse ja jäykkyydeks 8 etee 10 taakse. Seiskas tais olla vakiona 6 ja 8. Nokonzok voi korjata jos muistan vääri..?
Alusta pitäs ens viikolla asentaa.
Eikös se talvikorkeus oo se 8cm?
Maxxximus sanoiOlikohan tuossa BR sarjassa vakiona 6kg ympäriinsä?
Mites tulit tuollaiseen ratkaisuun että laitoit taakse jäykemmät?
Mr mmc sanoituli vaihdettua projekti koneeseen arp:n kankipultit vielä kun saisi kiristys ohjeen ja momentti avaimen...
saisi öljypohjan paikalleen
Mr mmc sanoituli vaihdettua projekti koneeseen arp:n kankipultit vielä kun saisi kiristys ohjeen ja momentti avaimen...
saisi öljypohjan paikalleen
Löyty muutama suojapeite mitä omasta ei löydy ;DHarri K sanoi3h purin autoa, että saa ma-to autosuojaamo hoivata evoa:
http://harrinkuvat.1g.fi/kuvat/GSRVII/massaus/
tein myös noi kumiset lätkät etuiskarin yläpäähän suojaamaan ettei tule pesussa/ajossa vesiroiskeet konetilaan.
Samat rassailut täälläkin, mutta Pajeron on tyytyminen ihan omaan hoivaan. On toi lyhytakselivälinen alusta vain niin täynnä rojua, ettei kovin vähäisellä purkamisella selviä, jos kunnolla tekee.Harri K sanoi3h purin autoa, että saa ma-to autosuojaamo hoivata evoa:
Mizushima sanoiSamat rassailut täälläkin, mutta Pajeron on tyytyminen ihan omaan hoivaan. On toi lyhytakselivälinen alusta vain niin täynnä rojua, ettei kovin vähäisellä purkamisella selviä, jos kunnolla tekee.
Pari tarkkailun arvoista paikkaa löytyy näemmä gen3 Pajerostakin (vrt. EA Galantin takakaaret), mutta ovat viheliäisesti täysin koripaleneiden alla piilossa.
Noh, noh. Pidetääs ne hatut vaan päässä, siellä on pakkasta ;D. Mutta sinä alat olemaan kyllä perfektionismin ytimessä, jos ylimääräiseksi jääneet osatkin kerran viimeistellään ;D.Skydiver sanoiMinä vaan uittelen osia Annitrolissa ja maalailen niitä sitä mukaa kuin puhdistuvat... Onpa tullut putsattua ja maalattua sellaisiakin osia, joille en edes tiedä tällä hetkellä käyttökohdetta, mutta on nyt ainakin puhtaita säilyttää. ;D
Paras siis pitää korkki kiinni ;Dmystinengalant sanoiNo nyt tulee kyllä pajeroon tarkkaa jälkeä, vähän toista ku joku veljekset-deeku "massaamo"
Mizushima sanoiNoh, noh. Pidetääs ne hatut vaan päässä, siellä on pakkasta ;D. Mutta sinä alat olemaan kyllä perfektionismin ytimessä, jos ylimääräiseksi jääneet osatkin kerran viimeistellään ;D.
Mr mmc sanoikävelytyskoneen tamu + muut kilkkeet tuli asennettua koteloon... vielä johdotus ja sitten paikalleen eukku
Pietari sanoiKokeilitko jo sähköt pistää?
Mr mmc sanoien vielä, muuntajan jo hain valmiiksi pöydälle... jos huomenna kun saa holkkeja johtoihin
DaJackal sanoiJa sitten nousee taas se sähkönkulutus!!! ;D
maurichia sanoilumiauraa tuli eilen kaverin kanssa kyhättyä auton keulaan... rupee tää lumentulo vituttaa niin että jos kohta sais autolla puskettua lumet pois pihasta...
Webtrap_86 sanoiTervetuloa sitten käymään kylässä, kuhan saat sen keulille.
terv.nim. 3h kolanut eilen.
Justiin tuossa syksyllä otin isukin hiacesta kannen pois,juuri saman ongelman takia.Maestro sanoiTuos yhtäkkii piti vähän hehkutulppia vaihdella porukoiden Peugeot Experttiin...
No, siitä se sit lähti kun viimeinen tulppa poikki kanteen ja syöttöpumpun taakse, ei muutakuin jakopää auki ja pumppu pois mutta on muuten kiinni se hehkun jämä siellä ??? Hyviä ideoita irroitukseen? Autossa on alumiinikansi ja hehku tietenkin on rautaa. Hitsaaminen koitettu, eikälähde.
Maestro sanoiTuos yhtäkkii piti vähän hehkutulppia vaihdella porukoiden Peugeot Experttiin...
No, siitä se sit lähti kun viimeinen tulppa poikki kanteen ja syöttöpumpun taakse, ei muutakuin jakopää auki ja pumppu pois mutta on muuten kiinni se hehkun jämä siellä ??? Hyviä ideoita irroitukseen? Autossa on alumiinikansi ja hehku tietenkin on rautaa. Hitsaaminen koitettu, eikälähde.
Jos pääsee antamaan lämpöä niin yleensä lähtee silloin aika kivuttomasti,alumiini kun laajenee aika nopeasti rautaan verrattuna. Eli lämmittää kuumailma puhaltimella sitä reikää,näin saatiin portterista katkennut jämä pois.Maestro sanoiTuos yhtäkkii piti vähän hehkutulppia vaihdella porukoiden Peugeot Experttiin...
No, siitä se sit lähti kun viimeinen tulppa poikki kanteen ja syöttöpumpun taakse, ei muutakuin jakopää auki ja pumppu pois mutta on muuten kiinni se hehkun jämä siellä ??? Hyviä ideoita irroitukseen? Autossa on alumiinikansi ja hehku tietenkin on rautaa. Hitsaaminen koitettu, eikälähde.
nostokurki sanoiVaihdoin galanttiin öljyt ja tein moottorin huuhtelun samalla. Eipä ole ennen moinen operaatio kestänyt neljää tuntia... :seina
Basbarduu sanoiMikäs siinä kesti?