Miten löysit clubin ?

  • Viestiketjun aloittaja Maxpain
  • Aloituspäivämäärä

Elikkä miten löysit clubin sivuille ?

  • Kaverilta kuulin

    Äänet 29 90.6%
  • Internetin hakukoneella löysin

    Äänet 3 9.4%
  • Clubilainen värväs

    Äänet 0 0.0%
  • Keskusteluryhmistä

    Äänet 0 0.0%
  • Näin osotteen clubin tarrasta

    Äänet 0 0.0%
  • Löysin muun sivuston linkistä

    Äänet 0 0.0%
  • Joku muu....

    Äänet 0 0.0%
  • Löysin ? Minähän tämän perustin

    Äänet 0 0.0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    32
M

Maxpain

Guest
Elikkä mitenkä on ?


ps. Toivottavasti kaikki kohdat löytyy vaihtoehdoista
 
Nikon ilmotukseen törmäsin joskus helmi-, maalikuun vaihteessa 2002, tolta legendaariselta suomi24.fi keskustelualueelta ;D
 
Etsin Herra googlella reilu pari kuukautta sitten tietoa Pajerosta, ja sieltä sitten kymmenien tutkittujen linkkien jälkeen eräs linkki toi tänne ja siitä lähtien on käyty täällä lähes päivittäin. :)
 
samoin googlen kautta ! Tunnukset on myös www.volvolandiaan ( kaks amazonia jököttää pihassa), sekä ford club of finlandiin ku on yks sierrakin riesana, taannoin oli saabi clubillekkin asiaa, pitäis vaan myydä tuo 99 pois :)
 
Googlella tais tapahtua tämä poikuuden menetys ;)
Olin ostamassa lankkua ja kattelin tietoja, sitten vain valuin tänne ja tässä ollaan :)
 
mä myin farkku-lanccuani tossa alkuvuodesta gti:ssä ja joku soittajista mainitsi siinä jutustelun ohella että clubi on perustettu. seuraava puhelu lähtiki sit mun suunnasta N.P.:lle
 
:)Netistä,etsin Clubia missä voisi keskustella ja vaikkapa jossain muodossa joskus kokoontua.
 
;) ;)Jep googlesta etsin lancer+alustaa ja jotain muuta juttua lancerista siellä törmäsin clubi linkkiin ja lueskelin pari kertaa ennen liitymistä.
 
V.Taavila sanoi
Nikon ilmotukseen törmäsin joskus helmi-, maalikuun vaihteessa 2002, tolta legendaariselta suomi24.fi keskustelualueelta ;D

Samoin :)
Ensi vaa pienel varauksel suhtauduin...olha kyse suomi24 ;D
 
Muistaakseni GTI-lehdes oli maininta clubista ja Nikon numero!
Eli lähes alusta asti on mukana oltu :)
 
Oli kone hajalla pikkasein ja etin uutisryhmien kautta jeesiä, niin joku ohjas tänne :) thx for it :)
 
Googlen avul lähin etsiin mitsu sivui ja seikkailuiden jälkeen löysin tieni tänne ja het laitoin nikolle viestii et kiinnostais liittyä joukkoon kirjavaan. ;D
Ja tääl nyt käyn ain kun kerkii ja on asiaa.
 
V.Taavila sanoi
Nikon ilmotukseen törmäsin joskus helmi-, maalikuun vaihteessa 2002, tolta legendaariselta suomi24.fi keskustelualueelta ;D

Samoin mutta vaan marras-joulukuus -01
 
Lanceria saa syyttää ;D (olin jo aikaisemminkin kyllä clubin yahoosta löytänyt mutta oli niin vaikeaa rekisteröityä sinne niin jätin silloin sen väliin :-\ )
 
Pate 4x4 sanoi
:)Netistä,etsin Clubia missä voisi keskustella ja vaikkapa jossain muodossa joskus kokoontua.
Sama täällä. Aluksi jo luulin, että ei mitsu- clubia ole perustettu, mutta onneksi löysin kuitenkin. Kiitos siitä perustajille :).
 
Takaisin
Ylös Bottom