Mitenkäs tollasesta pajeron romusta saa vauhtipyörän irti?

OffiOnPajero

Pajero 2,5 TDIC 90
Liittynyt
28 Huhtikuu 2007
Sijainti
Ruotsinpyhtää
Nyt alkaapi keittämään mitsun kanssa!!! ei ole auto ollu kuin kuukauden ja jo on sellainen ongelma että "auto" pitäisi myydä äkkiä pois. Kyllä on mitsun suunnitelijalla ollu kynä persauksissa. eipä lähe vauhtipyörän pultit auki ja joku vitun idiootti on nysvänny pultit joten sepä siitä. sitten kun on kyseessä mitsu niin auto pitäisi työnnellä käyntiin aina kun ei niissä ole startti ominaisuutta vakiona... :seina :seina :seina pitikin mennä ostamaan :seina :seina huh huh.. tulipahan avauduttua ja sitten asiaan...
Onko mitään kosntia millä nuo kolme nysvääntynyttä pulttia saisi pois? ne on niin pyöreät ettei hylsy pahemmin kiinni ota ja eiköhän siellä locite ole välissä. ja nyt tarvis vinkkejä äkkiä kun auto on levällään tuolla ja juhannuksena olisi tarkoitus lähteä lomailemaan.
 
Vs: Mitenkäs tollasesta pajeron romusta saa vauhtipyörän irti?

lähdemme kokeilemaan. ensin kokeilen notta josko ihan tuumahylsyn hakkaisi kiinni ja sitten iskua jos ei lähde niin sitten kemppi viuhumaan ja kokeilemme uudelleen. BTW oli edellinen asentaja hieman rusikoinut paria pulttia ja lyönyt oikein kunnon lukitteet väliin ettei aukene ihan itekseen.
aina on pultti auennut mutta millä keinoilla. mistähän tuohon saisi uusia pultteja muualta kuin pulttikeskuksesta? onko kellään varastossa.
Ja kyllähän valmistajan pitäisi ilman muuta vastata, jos joku avuton tsi-asentaja pyöristelee jakarilla muttereita, eikös ne sentään takuu juttuja ole.

Kyllä ehdottomasti takuun piikkiin ;)
 
Vs: Mitenkäs tollasesta pajeron romusta saa vauhtipyörän irti?

Voe elämä.... nyt hajos pulttipyssy!! :'( ei tule mitään ei niin yhtään mitään. jos joskus on vaikeata niin nyt, onneksi juhannus on kohta ja saa vetää pään täyteen ja hieman kolistella mitsua josko pienessä sievässä onnistuisi paremmin.

ei lähteny pultit irti ei vaikka nyt sain pitoakin, nyt on koko laatikko pois alta ja muutenkin purettu puol autoa joten tulee nyt vaihdettua samalla stefat yms. laatikko ihmetyksekseni painoi vain jonkun 30-40kg ja oli helppo yksinään siirrellä. kertokaa ihmeessä vinkkejä mitä kannataisi nyt tehdä kun laatikko on pois auton alta, ei nimittäin tule varmaan ihan heti irroitettua uudestaan.
 
Vs: Mitenkäs tollasesta pajeron romusta saa vauhtipyörän irti?

tutki vaikka ruoste vauriot ja vaihda kytkin jos on ehtoo puolella.
 
Vs: Mitenkäs tollasesta pajeron romusta saa vauhtipyörän irti?

ruostevauriot ??? eihän tuossa nyt sellaisia ole. kytkin kyllä alkaa olemaan loppu joten sen voisi vaihtaa ehkäpä.
 
Vs: Mitenkäs tollasesta pajeron romusta saa vauhtipyörän irti?

Kytkimenpuoleinen kampiakselin stefa, ei ole kallis ja todellisella tuurilla alkaa vuotamaan kenties viikon päästä. Meinasitko startinkehälle tehdä jotain ?
 
Vs: Mitenkäs tollasesta pajeron romusta saa vauhtipyörän irti?

jaskajokunen sanoi
Kytkimenpuoleinen kampiakselin stefa, ei ole kallis ja todellisella tuurilla alkaa vuotamaan kenties viikon päästä. Meinasitko startinkehälle tehdä jotain ?
Pitänee vaihtaa stefa kun kerran on irti kiitoksia vinkistä ajattelin myös laatikon stefat vaihdella. Startikehää olen juuri vaihtamassa kun tuo entinen on aivan noh.... entinen.
 
Vs: Mitenkäs tollasesta pajeron romusta saa vauhtipyörän irti?

No nyt on kampuran stefa vaihdettu ja laatikkokin paikallaan. nyt kun vielä sais kasaan tuon niin avot. Pultit lähti sitten irti hakkaamalla 18mm hylsy pajavasaralla paikalleen ja isolla makitan pulttipyssyllä auki.
 
Takaisin
Ylös Bottom