Moi!
Täällä tämä nyt oikean tavan mukaan.
keskusteluosio http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=28647.msg197815#msg197815
jonne vastaukset on enemmän kuin tervetulleita siis! - koska joku/jotkut pyysivät ko. autosta jotain projektikertomusta niin sentakia sen tein.
..huomioikaa projektin luonne "nopeasti ja halvalla takaveto Mitsu alle jolla pääsee töihin ja välillä vähän radallekin" eli ei ole kyse entisöintikohteesta eikä ihan näyttelyautostakaan, kilpurista tai muustakaan "kunnolla tehdystä". (sellaisempi on mun toinen projekti)
Eli ostin parillasataa tuommosen vanhan Mitsu Galantin 2.0 vm81:n jota myyjä oli aloitellutkin, mutta jäänyt aika pahasti vaiheeseen
leimattu viimeksi vuonna 2000 ja seisonut viimeiset 5 vuotta parkkipaikalla kokkolassa - väliajan pari vuotta 2001-2002 sillä oli ajettu metsässä! (siksi "korkeahko!" alusta)
Auto oli tullessaan täynnä tavaraa kun toinen samanlainen oli purettu varaosiksi.
Tutussa paikassa, tutun porukan avustamana, tuttua puuhaa.
Hitsattiin ruosteet..
Vaihdettiin kulutusosat..iskarit, jouset, pyörän laakerit, suodattimet, syttyosat, öljyt, kytkin, paineasetelma, jarruosat, ym...
Kone vetää ja laatikko toimii, niin Mitsu L200:n lukkoperä asennettiin siihen. (Pidennetty viikonloppu nro 1 meni jotakuin siinä, n.4vrk matkoineen)
Fiksausta ulkomuotoon.
puoli 4 yöllä saatiin maalia päälle
ja menokin oli senmukaista projektin omistajalla, meinasin jo välillä lähtee kopterilla kotia
mutta sitten saatiin kuin saatiinkin "valmista"
Pidennetty viikonloppu nro 2 meni siinä n.4vrk matkoineen
Ja Tampereelle "Haamun" seuraksi
Viikon hipelsin tuota vielä kotipihalla ja leimasin
ei kun radalle botnialle, ajettiin eri luokissa veljen kanssa (hidas ja kilpa-autot) eli ei selvinnyt kumpi on nopeempi!! nojoo
Siin on,
nyt päivittäisessä käytössä..
Kunnon takaveto Lahna! - on se kiva!
Kiitos Pietarsaaren poppoolle avusta!
ja Erityis Kiitos pikkuveljelle "JK.Galant":lle"!
Täällä tämä nyt oikean tavan mukaan.
keskusteluosio http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=28647.msg197815#msg197815
jonne vastaukset on enemmän kuin tervetulleita siis! - koska joku/jotkut pyysivät ko. autosta jotain projektikertomusta niin sentakia sen tein.
..huomioikaa projektin luonne "nopeasti ja halvalla takaveto Mitsu alle jolla pääsee töihin ja välillä vähän radallekin" eli ei ole kyse entisöintikohteesta eikä ihan näyttelyautostakaan, kilpurista tai muustakaan "kunnolla tehdystä". (sellaisempi on mun toinen projekti)
Eli ostin parillasataa tuommosen vanhan Mitsu Galantin 2.0 vm81:n jota myyjä oli aloitellutkin, mutta jäänyt aika pahasti vaiheeseen
leimattu viimeksi vuonna 2000 ja seisonut viimeiset 5 vuotta parkkipaikalla kokkolassa - väliajan pari vuotta 2001-2002 sillä oli ajettu metsässä! (siksi "korkeahko!" alusta)
Auto oli tullessaan täynnä tavaraa kun toinen samanlainen oli purettu varaosiksi.
Tutussa paikassa, tutun porukan avustamana, tuttua puuhaa.
Hitsattiin ruosteet..
Vaihdettiin kulutusosat..iskarit, jouset, pyörän laakerit, suodattimet, syttyosat, öljyt, kytkin, paineasetelma, jarruosat, ym...
Kone vetää ja laatikko toimii, niin Mitsu L200:n lukkoperä asennettiin siihen. (Pidennetty viikonloppu nro 1 meni jotakuin siinä, n.4vrk matkoineen)
Fiksausta ulkomuotoon.
puoli 4 yöllä saatiin maalia päälle
ja menokin oli senmukaista projektin omistajalla, meinasin jo välillä lähtee kopterilla kotia
mutta sitten saatiin kuin saatiinkin "valmista"
Pidennetty viikonloppu nro 2 meni siinä n.4vrk matkoineen
Ja Tampereelle "Haamun" seuraksi
Viikon hipelsin tuota vielä kotipihalla ja leimasin
ei kun radalle botnialle, ajettiin eri luokissa veljen kanssa (hidas ja kilpa-autot) eli ei selvinnyt kumpi on nopeempi!! nojoo
Siin on,
nyt päivittäisessä käytössä..
Kunnon takaveto Lahna! - on se kiva!
Kiitos Pietarsaaren poppoolle avusta!
ja Erityis Kiitos pikkuveljelle "JK.Galant":lle"!