Vs: Mitsubishi Galant 2.0 vm 91 jarrut ja puskuri
eli:
etulipan saa helpoiten irti kun nostaa auton keskeltä tunkilla ylös keulaa, selälleen 10mm hylsyn kanssa jossa ~5cm jatko vartta
ja ruuvailee kaikki lippaa kiertävät ~10 pulttia pois... yleensä ovat aika ruosteessa että ensin kannattaa ruosteen irrotinta käyttää
useeman päivän ajan.
etupuskurin pelti lähtee irti:
lokasuojasta puksurin kohdilta muovint irti, välistä etupuskurin pultit (sen muoviosan) pultit pois (muistaakseni 2 per puoli)
varovasti vääntää sivuun päätä niin alta paljastuu alapellin 2kpl pulteja/puoli
ala maski pois ja sen alla on 3 pulttia vai oliko jopa 6kpl....
ovat yleensä aika ruosteisia joten ruosteen irrotinta ja paljon... ja antaa vaikuttaa hyvin
jarruissa kitinä/laahaaminen on yleensä merkki jumittavista liukutapeista, eli joudut purkamaan satulat liuku tapeista
ja putsaamaan/ rasvailemaan ne ja kokoomaan.
jos et ele auton kanssa paljoa tehnyt niin suosittelisin viedä johkin korjaamoon, ~2tunnin työ siivota jarrut kuntoon