Hei! Miten saa halvimmalla rakennettu korkeussäädön JDM GTO:n etuvaloihin (katsastus vaati). Umpiot jenkeistä hankitut 94-96 lasiset DOT-umpiot joissa "vatupassi". Jos mahdollista, niin mihin ruuviin/mutteriin valojen takaosassa korkeussäädän moottori pitäisi liittää? Vemixiltä sai (muinoin) lamput 750E/kpl, enkä ole varma oliko niissä edes korkeuden säätö mukana.
Minulla on 3 sarjaa etuvaloja (vasemman puoleiseen liikenteeseen), saako mistään (järkevällä hinnalla) lyhyen valojen porejektoriumpioita jotka voisi vaihtaa alkuperäisten tilalle (Hella myty Xenon-umioita, mutta en tiedä ovat laillisia em. lamppuihin)?
Toinen aihe; Onko kukaan korvannut alkuperäisiä ahtoilmanjäähdyttimiä Laminovan ilmasta-veteen lämmönvaihtimilla?
Kolmas kysymys: onko kukaan siirtänyt akkua moottoritilasta takakonttiin? Ja jos on, kuinka paksu johto starttimoottorille pitää vetää (tarttis saada käyntiin myös -30 pakkasessa). Mihin akku ja mitä kautta johdotus? Tarkoitus oli tehdä tilaa Webastolle ja nostaa tehoja jos Laminova-konversiosta on apua.
Peltsuph
GTO93/4-TT, GTO96-MR-TT, GTO94-NA-AUTOMAATTI
Lähtevät, mutta Kawa ZX-12R on toisesta universumista
Minulla on 3 sarjaa etuvaloja (vasemman puoleiseen liikenteeseen), saako mistään (järkevällä hinnalla) lyhyen valojen porejektoriumpioita jotka voisi vaihtaa alkuperäisten tilalle (Hella myty Xenon-umioita, mutta en tiedä ovat laillisia em. lamppuihin)?
Toinen aihe; Onko kukaan korvannut alkuperäisiä ahtoilmanjäähdyttimiä Laminovan ilmasta-veteen lämmönvaihtimilla?
Kolmas kysymys: onko kukaan siirtänyt akkua moottoritilasta takakonttiin? Ja jos on, kuinka paksu johto starttimoottorille pitää vetää (tarttis saada käyntiin myös -30 pakkasessa). Mihin akku ja mitä kautta johdotus? Tarkoitus oli tehdä tilaa Webastolle ja nostaa tehoja jos Laminova-konversiosta on apua.
Peltsuph
GTO93/4-TT, GTO96-MR-TT, GTO94-NA-AUTOMAATTI
Lähtevät, mutta Kawa ZX-12R on toisesta universumista